Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++2009 vauvatoiveet vko 3+++

22.01.2008 |

[color=green]Aina-Unelma, poika 05, ya 04/08

[color=red]Doodii, esikoisen ya 04/08

[color=purple]Kissaeläin, esikoisen ya 04/08. Minä 23v. ♥ Muru 25v.

[color=Turquoise]J4nni, esikoisen ya 04/08. Minä 19v & mies 23v

[color=RoyalBlue1]HHansen, poika 06, ya 04/08. Minä 27 & mies 36

[color=orange]tikru., esikoisen ya 05/08, minä & mies molemmat 21v

[color=SpringGreen]Kitteni esikoisen ya 04-05/08 minä 26 & mies 37

[color=DeepPink]Jaffa76: kolmannen ya 4-5/08 minä 31 & mies 33

[color=OliveDark]Moonagirl, poika 04, poika 06, kolmannen ya 04/08, mina 30 ja mies 31

[color=IndianRed1]Rhanna, tytöt -04 ja -06, ya 04/08, minä 28 & mies 27

[color=orange]Aliina., esikoinen ya 04/08

[color=SpringGreen]äityliina, tyttö 03, toisen ya 03/08, minä ja

mies 27

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Taalla sita ootellaan miesta kotiin Suomesta, toivon mukaan ei mene ovis ohi. Tai, sitten menee jos menee. Luulen vahan ettei tassa kierrossa paljon mahiksia ees oo kun just oon pillerit lopettanut.

Kuulin asken etta serkku odottaa kolmatta vauvaa, pitaisi syntya kesalla :) Heh, meilla on kaikki vauvat syntynyt heidan kanssaan samoina vuosina... Jospa sitten nama kolmannetkin syntyis samana vuonna.

Eilen kavin vaateostoksilla, kummasti piti ostaa vaan venyvia trikoopaitoja :D No, ostin ma yhdet farkut kun oli pakko kun ei oo mitaan kunnon housuja. Niin ja loysin kivan kevattakin, jossa on vaan ylhaalla napit ja alhaalta sellainen helma, jonne mahtuu kivasti isokin maha :)

Laskin etta jos nyt tarppaa, niin la olis 27.10. Arghhh, tulis nyt se ukko jo kotiin!!! Hoh, se tulee vasta tiistaina illalla. Mutta onneksi silla on meille laukut taynna kaikkea ihanaa suomesta, ruisleipaa, sinappia, salmiakkia ja suklaata, lapsille kirjoja, kuoma-kengat, kyparamyssy, kerrastoja jne. :)

Niin, me ollaan alunperin etela-pohjanmaalta :)

taytyy menna, pikku kakkoselle on kait tulossa kulmahampaat ja vinkuu tuossa kuolaten mun vieressa.... Toivon mukaan paasen tanaan paivaunille, viidelta ollaan noustu.

T:Moonagirl ja pojat

Vierailija
22/23 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihanaa löytää ihmisiä, jotka ovat samassa tilanteessa kuin itse! Kuinka huhti-toukokuulle voikin olla niiiiin pitkä aika?! :)

En vielä ehtinyt kovin tarkkaan kahlata pinoa läpi, mutta kerron nyt kuitenkin hieman itsestäni - oikean pinon kun vihdoin löysin (kiitos vastanneille :))

Meidän perheeseen kuuluu minä (26), mies (26) ja 3/05 syntynyt tyttö. Ja yksi koiruuskin löytyy. Opiskelujen takia asumme toistaiseksi Helsingissä. Suunnitelmissa on aloittaa toisen lapsen yrittäminen huhti-toukokuussa, eli mahdollisen tulokkaan mahdollinen la olisi aikaisintaan tammikuussa.

Päässä pyörii kaikenlaisia ajatuksia, kysymyksiä ja pelkojakin asian suhteen. Siksipä tänne palstalle hakeuduin... Vertaistukea ei voita mikään :) Toivottavasti joukkoon mahtuu mukaan!

Kirjoittelemisiin,

PP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysinpä just sopivan poppoon täältä ja haluanpa liittyä seuraanne! :)

Eli perheeseemme kuulun minä (29v), mies (25v) ja lapset -05 ja -07. Kovin ollaan käyty keskustelua kolmannesta lapsesta, joka kyllä saa odottaa tuonne ensi vuoteen, jotta tuosta kuopuksestakin ehtii tulla hieman omatoimisempi...ja esikoisesta...

Olen kuumeillut jo jonkin aikaa kolmatta, mutta järki on onneksi jarruttanut toimia. Tiedän, että se kolmas ei mene siinä kuin kaksikin. Sitä siskoni (jolla kolme lasta) muistuttelee aina välillä ja siksi haluankin odottaa ensi vuoteen. Tosin en jaksaisi millään odottaa, että se aika tulisi, kun voisi alkaa yrittämään! Syön tällä hetkellä minipillereitä ja niitä mulla on tuonne kesäkuuhun saakka eli varmaan sitten heinäkuussa aloitetaan yritykset. Se on vaan aika mielenkiintoinen juttu, sillä mun pitäisi mennä takaisin töihin syksyllä ja jos olenkin raskaana, niin en tiedä menenkö sittenkään. Olisi kyllä kiva käydä välillä töissäkin kääntymässä, mutta oliskohan ihan tyhmää mennä, jos ois jo raskaana silloin...? Mitä mieltä olette? En ehtis olee töissä kun jotain 6 kk.

Kevät vauvan haluaisin, kuten on tuo kuopuskin. Esikoinen syntyi syksyllä ja mielestäni oli ihanempaa tuo kevät vauva, kun oli jotenkin helpompaa kaikki ja mieli ehkä virkeämpi, kun kesä oli tulossa. Ja toivoisin, että saisin vauvelin keväällä 2009, koska kevääseen 2010 on ihan liian pitkä aika. ;)