Menee hermot vaimon kanssa
6 v lapselle aamupalaksi 4 siivua lauantaimakkaraa ja kuppi kaakaota.
Kommentit (10)
Vähän väliähän täällä joku vaimo nalkuttaa kun mies antaa lapselle pillimehun välipalaksi, miksei miehetkin voisi? Ja toi yks macho-kommenttinsa kanssa saa katsoa peiliin vai harmittaako kun oma miehesi ei ota kantaa lasten hoitamiseen puhumattakaan että osallistuisi siihen?
Vierailija:
Olen viime yönä nukkunut 3h
vei kouluun.
Itse makasin tämän ajan sängyssä, johon mies toi minulle kahvia...Saikulla olen, mutta kyllä meillä mies hoitaa lapsen usein aamuisin, vaikka en olisikaan. Ja ihan sivukommenttina, jos se tähän mitenkään liittyy, lapsi on biologisesti vain minun, eli kyseessä isäpuoli, joka silti jakaa kasvatusvastuun TÄYSIN.
Ei tuota macho-kommenttia nyt niin tosissaan olisi tarvinnut ottaa, ja tottakai on ihan hanurista, jos KUMPI VAAN vanhempi antaa lapselleen aamupalaksi pelkkiä lauantaimakkaran siivuja...Mutta siis kyllä minua silti huvittaa mies, joka tulee av:lle (tietää, että tämä on lähinnä täynnä naisia ja juttuja miesten petollisuudesta, kestositeistä, klitorisorgasmeista ym.) valittamaan vaimonsa aamupalaratkaisuista. Kyllä minua naurattaisi myös jossain " me autoelektroniikan osaajat" -sivustolla pörräävä tyttönen, joka valittaisi " Menee hermot miehen kanssa, asensi VM 2006 Peugeottiin ihan vääränlaiset tuulilasinpyyhkimet" .
Ja kyllä mua muuten ihmetyttää naisetkin, jotka tulee tänne ihmettelemään, mitä miehensä antavat lapsille aamupalaksi, sillä a) kuka on niin avuton/laiska, että antaa lapselle pelkkiä lauantaimakkaran siivuja aamupalaksi? b) Kuka ei osaa keskustella partnern kanssa, että tuo on kyllä riittämätön ja täysin ravintoaineeton aamupala c) ketä ja mitä hyödyttää tulla av:lle tekemään avaus asiasta?
-3
heti, joka pitää huolta omista ja lasten syömisistä. Vaimosi on tollo, tule meille!
Hei haloo, jos lapsi yleensä saa ihan normaalin ja monipuolisen aamiaisen, ja oli itse aamupalaansa tyytyväinen, niin ihan hirveitä puutostiloja ja traumoja tuskin pääsi syntymään.
Muistakaa nyt kaikki että makkaraa ei saa syöttää ikinä,ja että mies on oikeutettu vain moittimaan ja huutamaan mokoman asian takia. ap/vaimo
vaiika en olekaan töissä. Ja toki,jos hän katsoo asian olevan päin seiniä,siitä saa huutaa ja syyttää ja moittia IHAN NIIN PALJON KUIN HALUAA...........
MM. Syyttää huonoksi huoltajaksi ja paskaksi akaksi,ihan noin vaan...kiitos,rakas mieheni!
No kympin sepustus oli omasta mielestäni loistava. Ja Ap/vaimo vois ehkä katsoa sen lauantaimakkara aamiaisensa perään paremmin. Ja mies vois ehkä myös osallistua sen aamiaisen rakentamiseen kun kerran jaksaa myös valittaa siitä palstalle, osaa varmasti huolehtia lapsensa aamiaisen pöytään aamuisin.
Menkää nyt hyvät ihmiset keskusteleen sinne omaan kotiinne näistä asioista.
Oot varmaan aika macho =D.
Ei mut ihan tosi, komppaan kakkosta. Huolehdi itse ne lapsen aamupalat, niin ei tarvitse murehtia. Tai puhu vaimollesi, älä meille.