Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden kiinteitä aloittavat vetävät henkeen ruokaa?

22.01.2008 |

Meillä tyttö 6kk aloiteltu kiinteitä ja joitakin ruokia vetää henkeen nielemisen sijasta. Onko tämä normaalia alussa? Esim. tuota jauheesta tehtyä puuroa veti henkeen. Ja hedelmäsoseet tarttuu kurkkuun ja niitä kans vetää henkeen ja kakoaa.

Omatekoiset kasvissoseet menee hyvin. Miten tuon puuron sais tehtyä itse tarpeeksi hienojakoiseksi tuon ikäiselle?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen laittanut puurohiutaleet sauvasekottimella jauhoksi, menee ihan kohtalaisen hyvin. Sitten vaan teen puuroa vähän kauemmin (mikrossa) että tulee mahdollisimman pehmeää... Silti meidän tyttö kakoaa ja vettä tulee silmiin kun yökkii. Poika veti muutaman harjoittelukerran jälkeen ruokaa kun vanha tekijä, tyttö, rakas ruusunnuppumme selvästi pikku sihtikurkku, mutta kyllä se siitä. Omaan tahtiinsa ja pikkuhiljaa hyvä tulee :) tsemppistä sinnekin!

Vierailija
2/2 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nyt on lähtenyt tytön syöntikin sujumaan. Ottipa vain oman aikansa, melkein kuukausi maisteltiin ja välillä ei maisteltukkaan kun ei tyttöä huvittanut. Nyt menee desi kaks kerrallaan ihan yhtäkkiä. Päivässä tämä muutos tapahtui... että sellasta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla