Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoa lapselle kun hän kysyy menkkaverestä?

Vierailija
21.01.2008 |

Olin tänään pojan (kohta 3v) kanssa suihkussa ja mulla on parhaillaan menkat menossa ja on todella runsaat, vuotaa siis paljon ja mulla sit valui verta reisiä pitkin ja lattialle poika sitten kysyi että mitä tuo on ja mistä sitä tulee. Vastasin hänelle että se on vaan sellanen isojen tyttöjen juttu kun en oikein osannut sanoa muutakaan, poika kyllä tyytyi tohon vastaukseen eikä sitten kysellyt enempää. Mitä te olisitte sanoneet vastaavanlaisessa tilanteessa? Olen aina yrittänyt välttää tota tilannetta mutta nyt se sitten tuli eteen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin valuu ylimääräinen veri pois tai jotain... Se ei käy kipeää eikä ole mitään pipiä.

Vierailija
2/5 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että äitini vastasi joskus minulle tyyliin " joskus naisilta tulee verta" , kun saunassa huomasin asian. Se oli vaan luonnollista eikä kiinnostanut sen enempää kun aikuinen rauhallisen asiallisesti vastasi. Omaa ikääni en muista. Koskaan ei menkkoja kohtaan tullut kammoa eikä toisaalta asia tullut suurena yllätyksenä kun olin sen _aina_ tiennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä olin sitten muka kuvitellut, mutta puhtaan veren (ja vielä niin paljon) näkeminen alkkareissa järkytti aluksi.

Vierailija
4/5 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hän kysyi, että se on verta, sitä tulee siksi että tietää onko vauva masussa vai ei, jos tulee verta ei ole vauvaa.

Vierailija
5/5 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy pistää korvan taakse ;)..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän