Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VOi elämän kevät... Yksi mies 25v yrittää epätoivoisesti hakea yliopistoon... Ei ymmärrä

Vierailija
21.01.2008 |

että pääseminen vaatii 100% panostuksen...

Että joka päivä pitäisi lukea! On vielä huono ollut koulussa ja huono muisti ym. Niin jätkä vaan käy pelaamas lätkää, töissä, juhlii... Elää normaalia elämää... ARGH!!!! Mun mielestä niin IDIOOTTI

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä " lukenut" kuin pari tuntia, tai oikeastaan vaan selailin kirjaa ja opiskelemaan pääsin, ei se kaikilta/kaikille aloille vaadi niin paljon

Vierailija
2/8 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja riippuu alasta. Jonnekni voi päästä jos perustiedot jo muuten on hyvät ja järki päässä. Joillekin aloille on opeteltava paljon ulkoa jolloin lukeminen on pakollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin kuitenkin yliopistoon ilman valmennuskursseja ja perhe-elämän ohessa en kauheasti edes lukenut pääsykokeisiin. 3 on huonoin arvosana mitä olen saanut.

Vierailija
4/8 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaveri suoritti amiksen 5 vuodessa?

On tyhmä kuin saapas, ei mm tiedä kuka on pääministeri, ei tiedä koska on Suomen itsenäisyyspäivä, ei tiedä mistään mitään..?

Ei osaa omaksua, ei kirjoittaa alkeellisestikaan..?

Joo eipä taida taaskaan nimeä löytyä listasta kesäkuussa :D

ap

Vierailija
5/8 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän menisi lukemaan latinaa tai naistutkimusta, ei noita tietoja edes tarvitsisi.

Vierailija
6/8 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/8 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ONNEKSI ole mieheni, veljeni saati poikani! On kaverini. Olen huolissani.. Ei vastuuta mistään, ei varallisuutta, baarit ja hauskanpito vain kiinnostaa... Mutta kivahan se on 40v huomata, että muut käy työssä ja hän pelaa lätkää Ö-sarjassa ilman koulutusta!

Vierailija
8/8 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa jos hän pääsee opiskelemaan.

Minulla itselläni äly ei ole riittänyt tarpeeksi opiskeluihin.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan