Vaavi " raivona" vk36+6?
Eli nyt olen jo kaksi päivää ihmetellyt masuvaavin käytöstä, joka muistuttaa lähinnä villiintynyttä hevoslaumaa, ainakin siltä se tuntuu ja näyttää näin mahan läpi. Onko muilla kokemuksia näillä viikoilla " riehaantuneista" vauvoista, ja mitä se on yleensä tarkoittanut? Vaavi on aina ollut ns. hyvä liikkumaan, ja minulla on lapsivettä aika runsaasti, normaalirajoissa kuitenkin, mutta tänään olen joutunut itkua tiristämään kun niin kipeää tekee. Ai, ja vaavi onnistui riehumisellaan saamaan aikaan jopa raskausarven mahanahkaani...
Ihan mielenkiinnosta siis kyselen, että onko jollakulla tällainen meuhkaaminen tarkoittanut mahdollisesti esim lähestyvää synnytystä? Vai mitä ihmettä tämä on?
Valentine rv36+6
Kommentit (4)
mulla nimittäin kävi niin että pienen tauon jälkeen söin karkkipussillisen suklaa karkkeja ja tämän jälkeen vauva riehaantui niin että itkua pukkasi :o/ maha näytti todellakin siltä kuin siellä olisi ollut villihevos lauma :o) ja kipeää kävi. Nyt olenkin varonut syömästä mahaa ihan täyteen koska olen huomannut että vauva saa vähän turhan paljon energiaa minun syömisien jälkeen :o)
Niiloakseli rv 33+0
Viime viikolla (rv38) mulla oli kans ihan tajuton mylläkkä mahassa, kauhuissani vaan katselin että läpikö se tulee..!
Mä en muuta erikoista keksi siitä päivästä, kuin että käytiin ostoksilla mutsin kaa ja ommeltiin sit koko ilta suojusta koppaan. En siis levännyt kunnolla kertaakaan kyseisenä päivänä, vaikka yleensä olin levännyt joka päivä ihan kunnon päikkärit plus pari pienempää pötkötys-hetkeä..
Ja tuo riehuminen siis alkoi kun mutsi illalla lähti ja mä lösähdin väsyneenä sohvalle... Eli ehkä joku epänormaali rytmikin voi aiheuttaa..? Ei mulla sitten mitään sen kummempaa siitä ole ainakaan seurannut, se oli vaan se yksi tajuton temmellystuokio.
Tulee n. puolen tunnin välein ihan kamalia liikesarjoja, kyselin asiaa lääkäriltä ja johtunee kuulemma siitä, että mulla tuota lapsivettä on aika paljon, niin on ns. " tilaa temmeltää" . Tekee kuulemma vaaville hyvää välillä oikoa koipiaan, niin no vauvalle kyllä mutta mites äitee... Ei ole mikään muuttunut ruokavaliossa tai muutenkaan elämässä, otan aina välillä päiväuniakin, siis silloin kun tuleva nyrkkeilijätär antaa...:) Eilen jopa oksensin yhden potkun takia, joka osui suoraan vatsalaukkuun, juuri syömisen jälkeen. Siis apua, toivottavasti on " ulkopuolella" edes vähän rauhallisempi tapaus...
Valentine 37+1
Olen itse miettinyt nyt samaa parin päivän ajan ja erityisesti tänään vauveli on ollut todella vilkas. Tuntuu että tulee mahan läpi! Ja viikkoja nyt kasassa 38.
Olo on ähky ja puhku ja olenkin siivoillut ym. että saisi paikat kypsymään. Esikoinen syntyi rv 36+4 ja olin jotenkin pitänyt sitä " rajana" tämän toisen kanssa ja nyt kun ollaan yli, niin tuntuu, ettei tämä palleroinen tule koskaan...! Vaikka tietystihän vauva tulee sitten, kun on siihen valmis :)
Eli minä en osaa antaa vastausta kysymyksessi, mutta olen itse pohtinut samaa!
Mukavaa loppuodotusta sinulle,
Nalle rv38 ja poika 2v11kk