Miksi naiset tykkää pitkistä ja jännittävistä miehistä?
Miksi siis juurikin pituus ja miehen jännä luonne on niitä jotka kiinniostaa naisia? Ei kaikki miehet ole pitkiä eikä kaikki miehet ole niitä alistavia jännämiehiä, on olemassa paljon miehiä jotka ovat ihan tavallisia eli tavallisen pituisia ja kilttejä.
Jollakin tapaa miehen kiltteys on naisille tosi iso redflag koska naiset ovat omaksuneet kiltteyden itselleen ja miehen täytyisi olla se jännäpahapoika joka kohtelee kaltoin.
On myös kummallista että kun nainen ottaa sen komean miehen joka on jännittävä niin sitten lopulta nainen uhriutuu kun mies kohtelee kaltoin vaikka se oli naisen oma valinta ottaa sellainen mies itselleen.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki, itse tykkään keskimittaisista ja tavallisista. Liian pitkä ei mahdu pirttiin eikä sänkyyn.
Kuitenkin tykkäät että mies kohtelee sinua huonosti ja ehkä käyttää jopa voimaa sinuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki, itse tykkään keskimittaisista ja tavallisista. Liian pitkä ei mahdu pirttiin eikä sänkyyn.
Kuitenkin tykkäät että mies kohtelee sinua huonosti ja ehkä käyttää jopa voimaa sinuun?
Kukaan ei tykkää huonosta kohtelusta, se on jo itsestään selvyys. Tuskin sinäkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tykkää huonosta kohtelusta, se on jo itsestään selvyys. Tuskin sinäkään?
Kummasti silti naiset kuolaavat niitä miehiä jotka kohtelevat huonosti, onko se sattumaa että sellaiset miehet saa naisia ja kiltit miehet jäävät ilman naisia?
Ehkä allekirjoitan jossain määrin tuon pituusasian johtuen siitä, että olen 185-senttinen nainen, niin on "helpointa" jos mies on saman pituinen tai pidempi. Suurin ongelma tässä tosin on se, että lyhyemmille miehille tuntuu menevän niin pahasti tunteisiin, kun nainen on pidempi, että ei sitä heikkoitsetuntoista ulinaa vaan jaksa kuunnella.
"Jännät testosteroniteemut" ei kiinnosta, jos nyt ei lapatossutkaan. Pidän enemmän ehkä sellaisista mysteerimiehistä, joilla ajattelun huomaa kulkevan hieman erilaisia ratoja, keskustelunaiheet voivat olla hyvinkin erikoisia ja joista huomaa, että haluavat haastaa myös älyllisesti, ja jotka uskaltavat myös poiketa massasta. Sellainen mies on kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räkyttävä autistimies käyttää voimaa, räkytyksen sanavoimaa tuhotakseen kohteensa. Näistä aineksista on tehty itseään kiltiksi luulevat reppanamiehet.
Niinhän se näytti naisen Töölöntorin turpiinvetäjäkin kiltiltä pienine kokoineen ja punaisen päänsä kanssa. Muut "kiltit" vähän latoi kengästä päälle rohkeina yksi vastaan monta. Kun se hermo ei kestä, niin se ei kestä.
Olipa yleistys.
Mun mies on mua lyhyempi, ihan tavallinen pyöreä, harmaantunut jo mutta mun silmääni komea. Luonteeltaan tasainen ja seesteinen, ei yhtään jännittävä, kiltti ja tosi fiksu nörtti ja juuri sitä kaikkea hänessä rakastan; vielä vuosien jälkeenkin kun katson tuonne missä puuhailee, niin rakastumisen läikähdys tuntuu edelleen.
Uhriutuminen ja ulina ei viehätä naisia ap. Voit jo unohtaa naiset tällä tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Olipa yleistys.
Mun mies on mua lyhyempi, ihan tavallinen pyöreä, harmaantunut jo mutta mun silmääni komea. Luonteeltaan tasainen ja seesteinen, ei yhtään jännittävä, kiltti ja tosi fiksu nörtti ja juuri sitä kaikkea hänessä rakastan; vielä vuosien jälkeenkin kun katson tuonne missä puuhailee, niin rakastumisen läikähdys tuntuu edelleen.
Oletko sinä itse minkä näköinen? Tuskin kovinkaan kaunis olet...?
Itse olen lyhyt nainen, joten olisi outoa haikailla pitkien miesten perään. Pitkä mies ja lyhyt nainen- parit näyttävät huvittavilta. Toinen on kuin jättiläinen ja toinen kuin kääp iö.
En tiedä mitä ap tarkoittaa, minä olen ainakin tehnyt rikosilmoituksia kun olen esimerkiksi joutunut seksuaalirikoksen uhriksi enkä ole pätkääkään tykännyt. En ole missään tekemisissä ollut kyseisten henkilöiden kanssa rikosten jälkeen. Traumaterapiassakin käyn jonka maksaaa yhteiskunta koska saan toimeentulotukea.
Jos olisin tykännyt olisin ehkä ollut tekemisissä??
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä ap tarkoittaa, minä olen ainakin tehnyt rikosilmoituksia kun olen esimerkiksi joutunut seksuaalirikoksen uhriksi enkä ole pätkääkään tykännyt. En ole missään tekemisissä ollut kyseisten henkilöiden kanssa rikosten jälkeen. Traumaterapiassakin käyn jonka maksaaa yhteiskunta koska saan toimeentulotukea.
Jos olisin tykännyt olisin ehkä ollut tekemisissä??
Miksi hakeudut sellaisiin tilanteisiin missä koet tuollaista? Jokainen voi itse omalla käytöksellään vaikuttaa siihen miten muut kohtelee sinua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa yleistys.
Itse asiassa, todennäköisesti pettymykseksesi ja suureksi epäuskoksesi voin sanoa että olen paljonkin näköinen ja kaunis.
Ja ennenkuin edes aletaan ehdottelemaan että no rahan takia sitten, niin ei. Ihan yhtä hyvin molemmat tienataan.
Kas kun ihan kaikille naisille se jännämies ei ihan oikeasti ole todellakaan mieleen ja meitä onnellisesti kilttien kanssa pitkässä, hyvässä ja toimivassa liitossa olevia löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lyhyt nainen, joten olisi outoa haikailla pitkien miesten perään. Pitkä mies ja lyhyt nainen- parit näyttävät huvittavilta. Toinen on kuin jättiläinen ja toinen kuin kääp iö.
Jokainen nainen haluaa miehen joka on normaali pidempi. Tämä johtaa siihen että ihmisten keskipituus kasvaa kokoajan koska naiset haluaa aina vain entistä pidempiä miehiä. Jos mies ei ole pitkä niin sen mies voi kompensoida rahalla tai pahan pojan luonteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa yleistys.
Näin se haukkuminen alkaa...
Minkä takia vakuuttelette trollille yhtään mitään?