Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon tosi surullinen :(

Vierailija
21.01.2008 |

Vuosi sitten muutimme 150 km päähän entisestä kodista.

Vain muutamat ystävät ja kaverit, jotka jäivät kauas, ovat käyneet nykyisessä kodissamme. Itse olen neljä kertaa käynyt heitä katsomassa, mutta tänne eivät ole tulleet. Kaikenlaisia tekosyitä(?) olen kuullut mikseivät ole käyneet. Kutsunut olen monia monia kertoja!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin muutin ulkomaille, n. 2500 km päähän Suomesta.. Alussa kyllä kaikki sanoivat joskus tulevansa käymään, mutta oikeastaan vain yksi ystävä äitini lisäksi on käynyt kylässä useammankin kerran.

Sukulaisillani ei ole rahaa ja ystävistäni suurimmalla osalla on pieniä lapsia eikä sitä silloin ole helppoa lähteä matkalle, lyhyemmällekään. Kyllä minä sen ymmärrän, mutta harmittaa silti välillä.

Yritän kuitenkin muistaa olla iloinen, että voin edelleen pitää yhteyttä ystäviini yllä meilillä ja tekstareilla ja tavatakin ainakin kun käyn Suomessa.

Ehkä ystävilläsikin on pieniä lapsia? Kyllä ne siitä kasvavat ja silloin esim. viikonloppuvisiitit ovat helpompia. Siihen asti sun on vaan käytävä siellä entisellä asuinpaikkakunnalla. Positiivisesti ajateltuna voit ehkä tavata siellä useampaakin ystävää yhdellä reissulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi