muita joilla synnärillä " omat kamat" mukana?
Eli siis ottaako kukaan muu omaa oloasua osastolle, omia siteitä. . . (Ne sairaalan siteet on aivan järkyttäviä) Mä tunnen itseni niin sairaaksi niissä sairaalan lumpuissa, että paljon nopeammin toivun omissani. Olen vaan pari kertaa huomannut, että osastolla vain minä kuljen omassa oloasussa ja aamutossuissa.
Kommentit (9)
niin ohuvia, muta imivät sairaan hyvin. Tekimieli pihistää niitä ;) Mutta en pihistänyt.
Joku iso yöside on kun vaippa olis housuissa
Ihanaa, kun voi vaan heittää ne visvaiset kamat sinne pyykkipussiin joka aamu ja ottaa kaapista suihkun jälkeen uudet, puhtaat niskaan, eikä tartte miettiäkään niiden kamojen pyykkäämistä:)
Ihanat kolme päivää, kun pyykki ei ole minun ongelmani.
enkä yökkäreistä, mutta eipähän tarvinnut itse pestä vaatteita.
ensimmäisenä yönä onneksi meni vaan vaatteille
Synnärillä on mukavampi käyttää sairaalan omia, sillä vuoto on niin kovaa ja vaatteet likastuu hiestä, ja vuodosta ja maidosta niin helposti enkä halua pyykätä omiani, ne sairaalan verkkohousut alushousuna ja ne siteet on sitäpaitsi parhaat siinä vaiheessa. Eikä niitä kukaan sieltä katsele kun julkitiloissa liikutaa kuitenkin ne sairaalan aamutakit päällä.
Itse kun olin lapsivuodeosastolla niin ei monellakaan näkynyt olevan omia. Itselläni omat sukat ja loput sairaalan kamppeita. Niin kätevää vaihtaa tarpeen mukaan puhtaat ja jättää pesun muiden tehtäväksi. Eiväthän ne mitään muotikamppeita ole mutta menevät sen muutamanpäivän.
Vierailija:
Olen vaan pari kertaa huomannut, että osastolla vain minä kuljen omassa oloasussa ja aamutossuissa.
Taisimme olla vain minä ja huonetoverini, jotka sairaalakamppeissa kuljimme.
Itse ainakin jouduin vaihtamaan vaatteita usein, kun ne olivat ihan veressä, hiessä, maidossa...