Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko netin kautta tehdä nimettömänä lastensuojeluilmoituksen?

Vierailija
21.01.2008 |

Kyseessä sukulaistyttö josta olen todella huolissani.



Lapsi on alle vuoden ikäinen. Lapsen isä käy säännöllisin väliajoin ryyppäämässä. Ja tulee sitten aina kännissä kotiin riehumaan hajottaa paikkoja yms.



ja pahinta tässä on se että silloin ei laske lapsen äitiä lapsen luo vaikka pieni itkisi hädissään.



Myös kotona juo alkoholia reilummin ja kännikavereita on myös siellä.



Äiti on muuten ihan fiksu mutta ei vain tajua jättää miestä.





Apua tuo perhe tarvitsee. Nyt tilanne on se että äiti on väliaikaisesti lähtenyt lapsen kanssa pois kotoa. On tehnyt ennenkin näin ja aina palannut takaisin.



Ja minä olen nyt päättänyt että jos ja kun äiti ja lapsi palaavat taas tuon miehen luo niin teen lastensuojeluilmoituksen.



Apua tuo perhe tarvitsee.





Mutta miten lastensuojeluilmoitus tehdään? Ja voiko sen tosiaan tehdä nimettömänä netissä? En kuitenkaan haluaisi suvun vihoja niskoilleni vain sen takia että olen tuosta lapsesta huolissani.....

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän