Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hei koska pillerit aloitetaan synnytyksen jälkeen?

Vierailija
21.01.2008 |

imetys on loppunut, pitääkö odottaa ekoja kuukautisia kunnes voin aloittaa pillerit? ja oliko se ekana vuotopäivänä aloitetaan vai sitten kun menkat loppuu?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


imetys on loppunut, pitääkö odottaa ekoja kuukautisia kunnes voin aloittaa pillerit? ja oliko se ekana vuotopäivänä aloitetaan vai sitten kun menkat loppuu?

Siis mina aloitin heti sellaisilla kevyemmilla pillereilla vaikka taysimetin, ja vaikka menkkoja ei viela ollut. Asun ulkomailla ja taalla otetaan niin varman paalle...

Siten gyne sanoi etta heti kun lopuu imetys niin suraavana paivana pitaa sitten aloittaa tavallisilla pillereilla, eika odoteta menkkoja.

Vierailija
2/3 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain reseptin tavallsiiin pillereihin (ei minipillerit)

ja muistaakseni lääkäri käski odottaa ekoja menkkoja, mutta en ole varma. Reseptissäkin lukee vain imetyksen loputtua...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minipillereitä kyllä.

Itse sain reseptin jälkitarkastuksen yhteydessä ja ohjeistuksena kaksi erilaista: Odota ensimmäisiä kuukautisia ja aloita sitten ensimmäisenä vuotopäivänä tai sitten aloita pillerit samantien.:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan