Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen masentunut facebookin takia!

Vierailija
21.01.2008 |

Olen huvikseni surffaillut facebookissa ja katsellut ihmisten kaverilistoja ja mua masentaa! Haluaisin kans että mulla olisi paljon kavereita ja oikeanlaisista " piireistä" ! Miten sellaisia voisi saada itselleen? Mitä kannattaisi alkaa harrastaa tai missä käydä viikonloppuisin? Asun Helsingissä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet listaavat kavereikseen etäisiä työkavereita tai kaverinkavereita joiden kanssa on kerran jutellut.

Vierailija
2/12 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiiri kehittyy, vaikket sitä aktiivisesti ajattelisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisi ihan outoa?

Vierailija
4/12 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun se numeromäärä siinä facebook-kaverilistassa olisi joku kelpoisuuden mitta!

Vierailija
5/12 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki tämä pitäisi vielä tehdä omalla nimellä, huh!

Vierailija
6/12 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole siellä niin paljon kavereita, vaikka tosi paljon on ollut kaveripyyntöjä. Mä en vaan tykkää että jotkut puolitutut sitten pääsee katsoon kaikkia kuvia ja lukeen muiden mulle kirjoittamia viestejä eli oon hyväksynyt vaan ne, jotka lasken hyviksi kavereiksi ja puolitut oon jättänyt sikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt monta kertaa niin, että kun olen tavannut jossain kivan ihmisen ja jutellut sen kanssa, olen jälkeenpäin lähettänyt kaveripyynnön. Itselläni se tarkoittaa sitä, että pidin tyypistä ja haluaisin tutustua paremmin. Useimmat on vaan imarreltuja siitä, kun niitä pyytää kavereiksi. Sitten kun tähän fb-puolituttuun on törmännyt jossain myöhemmin, on heti ollut jotain puhuttavaa, kun sen ihmisen kuulumisista on lukenut fb:sta. Minusta fb on loistava tapa saada kontakteja ja tutustua ihmisiin paremmin. Ihan hölmöä ajatella niin, että pitäisi olla valmiiksi jonkun kanssa joku sydänystävä ennenkuin kehtaa pyytää kaverikseen!

Vierailija
8/12 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida lohduttaa sellaista, joka ei kaveripyyntöjä juurikaan saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä kaveripyyntöjä voi lähettää ihan sillä periaatteella, että haluaa tutustua ko. ihmiseen paremmin tai osoittaa pitävänsä ko. ihmistä hyvänä tyyppinä, siis jos liikkuu paljon samoissa porukoissa jne.

Vierailija
10/12 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä saattaa olla 45028734 ap:nkin kaveria, mutta eivät vaan käy siellä aktiivisesti. Minäkin hyydin ekan viikon jälkeen, joten eipä ole paljon tullut haalittua sen jälkeen edes niitä puolituttuja listoille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan sellaisten ala-astekaverien yms. kanssa joihin ei muuten tulisi pidettyä yhteyttä. Kiva kuitenkin tietää mitä ihmisille kuuluu, ilman sen suurempia vaateita.



Itsekkin olen muuttanut useamman kerran ja ystäviä ja tuttuja on jäänyt taakse lukuisia.

Vierailija
12/12 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen myös pyytänyt kavereikseni ihan tuntemattomia, jotka harrastavat samaa asiaa. On ollut MAHTAVA tutustua ihka uusiin ihmisiin. MItä nämä pölkkypäät täällä mussuttavat, etteivät halua ns. puolituttujen katselevan tietoja ja kuvia. voi voi, kuka niistä sitten olisi kiinnostunut, ja miksi sitten ylipäätään kirjauduitte facebookiin. Se on tarkoitettu ihmisille joilla on avoin mieli ja myönteinen asenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi