Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***SYYSUNELMAT VKO 4***

20.01.2008 |

Moikka kaikille ja onnekasta uuden viikon alkua. Oikein suuret onnittelut Sunset ja Pirpana!!! Todella mahtavaa:).

ON: Nolo lähtö tuli mulle, joka olin niin varma raskaudestani:(. Näköjään ei kannata oireita tuijottaa. Kaikki enteilikin vain menkkoja. Eli lauantaina aamuyöstä heräsin testaamaan. Selkeä nega tupsahti ruutuun... OLin NIIIIN pettynyt ja vihainen itselleni, muka " kokeneelle ja itsensä tuntevalle" ! Seuraavaksi kävi suututtamaan, että missä pirussa se täti sitten viipyy, onkos kierto nyt sitten ihan sikapitkä? Mies lohdutti mukavasti ja lauantai menikin sitten nopeasti matkamessuilla ja stand up:in(sekä viinin ja siiderin) parissa. Oli ihan älyttömän hauskaa. Lapset olivat koko viikonlopun mummilla. Harvinaista luxusta meille. Ystävän kanssa baarissa keskustelu myös palautti taas vähän maanpinnalle. He ovat yrittäneet 2 vuotta. La-su välisenä yönä baarista palatessa tulikin täti samaan matkaan. Tuntui helpottavalta, pääsee taas yrittämään! Olin arvioinut kierron väärin ja kipupäivät eivät kai olleetkaan juuri ovispäiviä. Ovis oli tod.näköisesti vasta niiden jälkeen eli kivut enteili sitä. Ja mehän ei sitten 14. päivän jälkeen enää loppukierrosta peittoja heiluteltu... Tunsin siinä about 17-18(?) päivinä hieman kipua keskemmällä alavatsaa, ja luokittelin sen ehkä kiinnittymiseksi. Olisiko kuitenkin silloin ollut ovis? Varmaankin. Ei ollut tarpeeksi sitkeitä siittiöitä odottelemassa.

Noh, uusi kierros, uudet kujeet. Greippimehun juonti alkoi tänään. Mitäs muuta neuvoa antaisitte? Ja mitäs hyötyä tuosta mehusta taas olikaan? Hyvää se ainakin on:). Mites muuten, syöttekö muut mitään tabuja raskautta silmällä pitäen? Itse olen napsinut jo jonkin aikaa Raskaus Multi Tabseja. Että olisi sitten otollisempi maaperä pienelle toukalle kasvaa ja kehittyä:).

kp 1/31, aivan kohta 2/31

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuisista on tainneet kaikki jo siirtyä johonkin suuntaan, vai mites coocie77?

Täällä kp 35 menossa. Epäilen kuitenkin että en ole raskaana, valitettavasti... Jotenkin sitä on kai vähän menettänyt toivonsa kun yritetty on jo niin kauan ja kesällä tapahtunut keskenmenokin kummittelee mielessä.

Oireita oli jotain pientä tuossa viikolla, nyt viikonloppuna ei oikeastaan mitään, vähän palelua välillä ja päiväunet jouduin kyllä ottamaan tänään kun väsytti niin kamalasti. Valvoin kyllä yöllä jonkin aikaa esikoisen kanssa, että ihan looginen selitys löytyy väsymyksellekin.

Testasin haamun/viivanpaikan acon 25:lla olikohan se torstai- vai perjantaiaamuna. Eikös se ollut just tuo acon joka niitä vääriä haamuja antaa? Katsoin testiä sen kaksi minuuttia (ohjeessa lukee " katso tulos 3min kuluttua" ) ja kun mitään ei näkynyt testiruudussa niin lähdin muihin hommiin. PItihän se testi kuitenkin myöhemmin vielä tarkistaa ja siinä on kyllä joku pieni viiva, ihan väriäkin siinä on häivähdys.

Miehelle just annoin tilanneraporttia niin mies oli sitä mieltä että haetaan testi huomenna kauppareissulla ja testaisin sitten tiistaiaamuna ellei menkat ala. Nyt ei kyllä ole mitään tuntemuksia, että menkat olis tulossa, viikolla oli muutamana päivänä semmoisia nopeita vihlaisuja. Oikeesti huolestuttaa että nyt mulla on jotain tosiaan pielessä, että hormonit on jotenkin sekaisin... Pieni toivo välillä nostaa päätään josko kuitenkin olis kyse iloisesta asiasta. :)

Kaavinnan jälkeen mulla on ollut kierrot, 41, 39, 33, 32 ja nyt siis menossa 35. Joku syy tolle mun mielestä pitäis olla, kun yhtäkkiä taas pidempi kierto. Kun mulla siis normaalisti aina 28-30, nyt odotin lyhyempää kiertoa, ajattelin siis että lyhenee koko ajan kunnes on tuossa normaalissa mutta ehkäpä se toipuminen ei olekaan niin yksinkertaista.

Sorry, pitkä vuodatus, johonkin on hyvä päästä purkamaan ajatuksia, toivottavasti joku jaksoi lukea.

Onnea kaikille syyskuun odottajiksi siirtyneille ja tsemppiä lokakuisiin siirtyneille, tiistaina selviää vissiin kumpaan porukkaan itse jatkan. :)

Vierailija
22/26 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti on nyt viikon myöhässä! Ajattelin kanssa testailla tänään tai huomenna uudestaan. Peukut pystyyn sun puolesta " tyhjäsyli"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

coocie77 ja tyhjäsyli? Muuten taitaakin olla täällä aika hiljaista. Yksin joudun tänne varmaan jäämään, jollen sitten pääse marraskuisiin jo tänään tai huomenna. Jollei menkat ala, niin testaan vasta viikon päästä tiistaina. Hyvin voi olla, että täti tulee vasta viikonloppuna. Toivoisin ettei, koska en noista ylipitkistä kierroista ole kovin innoissani. Edelliset kaksi olleet 34 ja 32.

marja08 kp 36/32-40 yk 4

Vierailija
24/26 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just testasin!

Toivottelen plussia muillekkin vielä jännittäville!

Vierailija
25/26 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä vieläkin odottelen - kai viimeisenä. Ei ole vissiin muita pitkäkiertolaisia sattunut loppukuulle jäämään.

marja08 kp 39/32-40 yk 4

ja ensi tiistaina testaan, jollei asia sitä ennen selviä

Vierailija
26/26 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kokeilen, oisko ketään muuta syyskuista vielä odottelemassa.

marja08 kp 40/32-40