Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

EN TUNNE YHTÄÄN 3V. IKÄISTÄ JOKA KÄYTTÄÄ VAIPPOJA

Vierailija
20.01.2008 |

Ihmettelen näitä keskusteluja. Tuttavapiirissäni kaikki ovat oppineet varhain potalle. Ehkä syynä on kestovaippailu :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman poikani siis. Päiväkuiva on kyllä ollut tasan 2-vuotiaasta.

Vierailija
2/7 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas ihmettelen, että mitä väliä sillä on, käyttääkö jonkun lapsi vaippoja vai ei, itseäni ei kiinnosta tippakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäpä tunnen. oma poikaini! pitää öisin vaippaa.

Vierailija
4/7 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poikani on jo yli 4 ja käyttää vielä yövaippaa. T: 3

Vierailija
5/7 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kypsyyskysymys. Ennen kuin sitä tiettyä hormonia erittyy, yökuivuus ei ole mahdollista ja vasta 5-vuotiata aletaan tutkia, jos on yökastelija, mutta päiväkuivuus on pitkälti opettelukysymys.

Vierailija
6/7 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän hyvin, että yökuivuutta ei voi opettaa. Omat ovat kyllä olleet myös yökuivia 2-3v. välillä. Mutta on jopa 4-5v. joilla yövaippa. Siitähän ollaan huolestuneita vasta yli 5v. kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehitysvammaisia nääs. Ja mun mummo 80v käyttää vaippoja kans. ETTÄS TIEDÄT.