EN TUNNE YHTÄÄN 3V. IKÄISTÄ JOKA KÄYTTÄÄ VAIPPOJA
Ihmettelen näitä keskusteluja. Tuttavapiirissäni kaikki ovat oppineet varhain potalle. Ehkä syynä on kestovaippailu :)
Kommentit (7)
minä taas ihmettelen, että mitä väliä sillä on, käyttääkö jonkun lapsi vaippoja vai ei, itseäni ei kiinnosta tippakaan.
minäpä tunnen. oma poikaini! pitää öisin vaippaa.
Oma poikani on jo yli 4 ja käyttää vielä yövaippaa. T: 3
se on kypsyyskysymys. Ennen kuin sitä tiettyä hormonia erittyy, yökuivuus ei ole mahdollista ja vasta 5-vuotiata aletaan tutkia, jos on yökastelija, mutta päiväkuivuus on pitkälti opettelukysymys.
tiedän hyvin, että yökuivuutta ei voi opettaa. Omat ovat kyllä olleet myös yökuivia 2-3v. välillä. Mutta on jopa 4-5v. joilla yövaippa. Siitähän ollaan huolestuneita vasta yli 5v. kohdalla.
kehitysvammaisia nääs. Ja mun mummo 80v käyttää vaippoja kans. ETTÄS TIEDÄT.
oman poikani siis. Päiväkuiva on kyllä ollut tasan 2-vuotiaasta.