Aargh! Miten saan tän synnytyksen alkamaan!!??
Supistuksia on, mutta ei säännöllisiä... tänään on ollut hieman kipeämpiäkin, mutta ei kuitenkaan kauhean paljoa vielä! =/ Olen aivan ryytynyt olooni, väsynyt kaikkeen lyllertämiseen ja vihlomiseen... Mies ei kuulema uskalla enää sekstailla, kun paikat oli auki 3 viikkoa sitten 1cm.. Pitäskö vaan alkaa hurruttelemaan hieromasauvalla, jospa se käynnistäis?? =/
t. rv 40+1
Kommentit (9)
Koita saada mies innostumaan asiasta.
saunan vasta pesin en viitsisi nyt enää... tänään imuroin ja pesin lattiat ja olen muutenkin siistinyt paikkoja ja ulkoillut lasten kanssa.
miestä olen yrittänyt painostaa sekstailemaan, mutta tuntuu siitä jotenkin niin oudolta nyt kun h-hetki on jo niin lähellä! =D ei se edes uskonut, että juuri se sperma on se käynnistävä tekijä!! luuli, että vaan se " toiminta" sais sen aikaseksi! =DD väitti kivenkovaa, että olen keksinyt koko jutun, heh! =D
pitääpä laittaa ukko nänninhierontapuuhiin kunhan kotiutuu lentopalloa pelaamasta!
ap
niin ainakin periaatteessa se tärähtely takoo vauvaa parempaan asentoon synnytystä ajatellen...
En mä tiedä oliko sillä mitään tekemistä asian kanssa, luultavasti ei, mutta itse synnytin seuraavana yönä kun olin edellispäivänä ravannut kerrostalon kerroksia ylösalas. Oli siitä ainakin ajankulua.
Itse kokeilin kakkosen kanssa eikä auttanut =(
Kunnon autoajelu epätasaisella tiellä taas tepsi.
eikä meillä edes portaita ole...
ap
ja pompi ihan hissukseen ja rauhallisesti siinä istuessasi. Monet tutut ovat saaneet synnytyksen käyntiin näin - varmaan tämäkin auttaa siihen, että vauva pääsee laskeutumaan ihan alas.
Meikäläisellä meni vedet seuraavana yönä kun olin tunnin edellisenä iltana istunut jumppapallolla :-)
mulle jo viikolla 32... sikäli olisin sen sauvan kannalla. =)
täällä maalla ei ole mitään paikkaa mistä tuota tulista ruokaa voisi tilata, muuten hyvä idea 2!
ap