Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän aina pakko parkkeerata lastenrattainenne keskelle tietä?

Vierailija
20.01.2008 |

Tosi ärsyttävää kun aina kun käy kaupungilla, törmää näihin umpitorveloihin jotka tukkivat yleiset kulkuväylät rattaillaan! Onko se niin hankalaa panna kärryt sivuun?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei huomioida muita ihmisiä lainkaan

Vierailija
2/7 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..itse olen raskaana ja minulla on krooninen selkävaiva ja kun sitten niitä painavia rattaita työnnän, niin jokainen liike varsinkin sivulle kun väistän vastaantulijoita vihlaisee kipeästi. Monikin kärryjen työntäjä voi olla vähän raihnainen esim. synnytyksen jäljiltä tai just joku selkävaiva on aika yleinen. Eikä ne kärryt ole niin ketteriä, että niitä koko ajan mielikseen kääntelisi. Voi kun ihmiset edes vähän antaisi armoa kärryttelijöille, rollaattorien käyttäjille ja muille hitaille, kun aina vaan syytellään, että ollaan toisten tiellä, vaikka se ei ole tarkoituksellista. Väistäkää itse! Se on teille helpompaa! Monesti vastaantulijat tönii ohimennessä kärryjä, melskaa niin että vauvat herää ja muuten haittaa äitejä ja lapsia, eikä äidit siitä valita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

..itse olen raskaana ja minulla on krooninen selkävaiva ja kun sitten niitä painavia rattaita työnnän, niin jokainen liike varsinkin sivulle kun väistän vastaantulijoita vihlaisee kipeästi. Monikin kärryjen työntäjä voi olla vähän raihnainen esim. synnytyksen jäljiltä tai just joku selkävaiva on aika yleinen. Eikä ne kärryt ole niin ketteriä, että niitä koko ajan mielikseen kääntelisi. Voi kun ihmiset edes vähän antaisi armoa kärryttelijöille, rollaattorien käyttäjille ja muille hitaille, kun aina vaan syytellään, että ollaan toisten tiellä, vaikka se ei ole tarkoituksellista. Väistäkää itse! Se on teille helpompaa! Monesti vastaantulijat tönii ohimennessä kärryjä, melskaa niin että vauvat herää ja muuten haittaa äitejä ja lapsia, eikä äidit siitä valita!

Vierailija
4/7 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on juuri se juttu niissä rattaissa. Kiva seurata miten se vaikuttaa eri tavalla ihmisiin. Välillä joku saa oikein hepulin, välillä yritetään väistää mahdollisimman huomaamattomasti.

Vierailija
5/7 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan sitten ymmärrätte kun teilläkin on jonain päivänä jotain liikkumisongelmia ja tönitään ja tuupitaan ja vittuillaan. Aika ihmeellisiä yli-ihmisiä olette jos pukkaatte lapset maailmaan ilman että olisitte jossain vaiheessa heikkoja ja hitaita. Vaikka ei varmaan kukaan tollasten kusipäitten kanssa lapsia halua tehdäkään. Saatte sitten tästä vähän makua kun olette vanhuksia ja toiset moukat tönii teitä jonoissa ja vie teiltä istumapaikat bussissa.

Vierailija
6/7 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellausein jumitettu keskelle kulkuväylää, ja ihan eri asia on vanhukset rollaattoreilla- heitä väistän ihan mielelläni, nää mammat on kait nuoria ihmisiä..

Vierailija
7/7 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen varma, että nämä valittajat eivät ole koskaan itse työntäneet kärryjä. Tungoksessa on vaikea luovia kärryjen kanssa ja näkyvyys ei ole yhtä hyvä kuin vapaasti kävellessä. Tuntuu myös siltä, että esimerkiksi kaupassa kärryt on aina jonkun kiireisen ihmisen ja hyllyn välissä, koska pakkohan niiden on jossain olla. Myös kärryn työntäjän on pakko joskus jostain syystä pysähtyä, ja silloin se kärry on tosiaan siinä kadulla tukkeena kun viehän se tilaa enemmän kuin pelkkä ihminen. Tahallaan kukaan ei niiden kärryjen kanssa törttöile, uskokaa pois!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä