Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa vaikeassa tilanteessa

Vierailija
20.01.2008 |

Olen muutama vuosi sitten eronnut kolmen lapsen äiti, ja nyt minulla on ongelma. Vanhin tyttäreni on 16 vuotias, ja on seurustellut jo pari vuotta poikaystvänsä kanssa. Poikaystävä on mielestäni erittäin hyvä valinta tyttärelleni, olen todella onnellinen heidän puolestaan. Poika on meillä usein aamusta iltaan, ja tyttärenikin on hänen kotonaan aika usein. Pojan vanhemmat ovat eronneet, ja poika viettää paljon aikaa, mm. viikonloppuja isänsä luona. Muutama kuukausi sitten poika tuli meille isältää, isänsä kyydillä, ja pyysin tämän isän meille kahville. Siinä juteltiin nelisin tyttäreni, pojan, ja pojan isän kanssa pitkään kahvia juoden. Lopulta nuoret menivät tyttäreni huoneeseen ja jäin vielä hetkeksi rupattelemaan tämän miehen kanssa kunnes hän lähti. Tästä lähtien olemme tavanneen aika paljon, ja meillä on jonkinasteista säpinää. Olen ensimmäistä kertaa pitkiin aikoihin rakastunut, ja ahdistaa tämä jarruttelu, mutta pelottaa. Onko oikein tytärtäni kohtaan jos seurustelen hänen poikaystävänsä isän kanssa? Eikö se olisi vähän outoa? Tytöstäni ja hänen poikaystävästäänhän tulisi tyyliin jotain sisarpuolia. Mitä mieltä olette, kannattaako unohtaa vaan koko juttu, ja elää yksin vai kuinka?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun kyllästyttää, voitte tyttären kanssa vaihtaa äijä päittäin vaikkapa.

Vierailija
2/8 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsianne. Ja se olisi ok. Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vaan että jos jompi kumpi suhde lopahtaa riitaisasti ja toinen suhde jatkuu kuitenkin niin on kiusallista jos eronneet sitten joutuvat pakosta näkemään toisiaan.

Vierailija
4/8 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatais varmaan jutella miehen kanssa ja miettiä haluatteko alkaa seurustelemaan, tutustumaan paremmin. Jos molemmat sitä haluaa, niin puhuisin nuorille siitä heti. Ei sillain, että tulee vuoden päästä täytenä yllätyksenä, kun te olette muuttamassa yhteen =)

Vierailija
5/8 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ainoa vaan että jos jompi kumpi suhde lopahtaa riitaisasti ja toinen suhde jatkuu kuitenkin niin on kiusallista jos eronneet sitten joutuvat pakosta näkemään toisiaan.

Vierailija
6/8 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes tyttärelleni kertonut mitään, olen lähinnä yrittänyt päästä tunteistani eroon, kun on tuntunut jotenkin väärältä. En usko että tyttäreni tai tämä poika pitään kohtausta saisi asiasta, tyttäreni varmaan olisi lähinnä iloinen, on yrittänyt minulle löytää uutta miestä jo vaikka mistä, mutta pelkään, että pilaan nuoren parin suhteen tällä jotenkin. Ovat niin täydellinen pari, ja tyttäreni on todella onnellinen kaikkien varhaisnuoruuden vaikeuksien jälkeen

Vierailija
7/8 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kuin avoimin kortein pelaaminen

Vierailija
8/8 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelepas kun tyttäresi ja tämä poika eroavat joskus parin vuoden jälkeen, dramaattinen teinirakkausero. He tuskin haluaisivat olla " sisarpuolia" keskenään sen jlk.. Tai entä jos rakkaus vaan syvenee? En usko että nuoret olisivat teistä parina innoissaan.. Mut ehkä jos juttelet tyttäresi kanssa, hänen mielipiteestään.

En tiedä. Itse en rupeaisi suhteeseen tyttäreni poikaystävän isän kanssa.