Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän häihin ei tule ollenkaan alkoholia.

Vierailija
19.01.2008 |

Syy olen alkkis ja raitistunut+ muita alkkiksia sukulaisia tulee juhlaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti koko suvulla hauskempaa kun ne samat ja vanhat naamat ei taas sekoile..

Vierailija
2/19 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ainakaan minun mielestäni yhtään erikoiselta. Miltei puolet häistä, joissa olen ollut, ovat olleet alkoholittomia - ja alkoholin käyttö tai käyttämättömyys ei todella vaikuta kokemusteni mukaan juhlan tunnelmaan. Ihania häitä teille! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eikä ainakaan minun mielestäni yhtään erikoiselta. Miltei puolet häistä, joissa olen ollut, ovat olleet alkoholittomia - ja alkoholin käyttö tai käyttämättömyys ei todella vaikuta kokemusteni mukaan juhlan tunnelmaan. Ihania häitä teille! :)

Vierailija
4/19 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos juhlissa pitäis juoda maitoa tai mehua ruoan kanssa.

sinänsä kyllä tosi ikävää jos toinen vaihtoehto on että suvun alkkikset sekoilee. toisaalta kai niillä voi silti olla omat kossut messissä eikö.

Vierailija
5/19 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sinänsä kyllä tosi ikävää jos toinen vaihtoehto on että suvun alkkikset sekoilee. toisaalta kai niillä voi silti olla omat kossut messissä eikö.

Vierailija
6/19 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
7/19 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
8/19 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainoa atrjottava alkoholi olivat onnittelumaljat. Mutta yhtä hyvin esim. Pommacia voi tarjota.

Vierailija
9/19 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno päätös. Ei ollut meidänkään häissä alkoholia eikä se varmaan ketään hämmästyttänyt, vaikkei meillä tuollaista taustaa olekaan. Onpahan erilaiset häät ainakin. Ja jos jostain on tylsää, niin sellaiselle voi sanoa, että tylsyys on omien korvien välissä ;-)

Vierailija
10/19 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kyllä ne vieraat(alkkiksetkin) kunnioittaa raitista juhlaa. En vain halua tarjota kiusauksia heille.

ap

Vierailija
11/19 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinaa on teeskentelyä. siis mulla olis kyllä vähän tylsäâ jos pitäis juhlissa kiskoa jotain vissyä tai pommakkia.

Vierailija
12/19 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne keille se on ylitsepääsemätöntä voivat jäädä kotiin juomaan siideriä.

ap

Vierailija
13/19 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saada ihmiset viihtymään ilman tunnelmaa vapauttavaa alkoa. Siinäpä haastetta.

Taitavat juhlat loppua kovin lyhyeen, ihmiset eivät nimittäin viitsi nykyään enää juhlia yötä myöten kuivin suin.

Vierailija
14/19 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että aika moni on kanssani samaa mieltä, en vain jaksa nyt olla tekopyhä ja ylistäâ että ihanaa kun ette tarjoile alkoholia häissänne. ei se alko nyt mikään piru ole, minusta shamppanja kuuluu juhlaan ja viini juhlapöytään.

Vierailija
15/19 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihania häitä on tässä elämän varrella ollut ja hauskaa voi olla ilmankin viinaa.

Meillä uskonnolinen vakaumus niin siinä syy.

Vierailija
16/19 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä alkoholillisissa että alkoholittomissa häissä. Juomatarjoilu ei ole vaikuttanut siihen, millainen tunnelma on. Jotkin häät ovat loppuneet aiemmin, jotkut myöhemmin. Vain yhdet häät oli ns. " kännäilyhäät" , ja ne juhlat ehkä oli noloimmat. Tuntuu aika irvokkaalta, kun hienoihin vaatteisiin pynttäytynyt väki kävelee kaksinkerroin ja oksentelee pitkin pihaa. Yöks.

Vierailija
17/19 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsutut tietävät raittiuteni ja sen kestäneen vasta vuoden. En riskeeraa elämäni ihaninta päivää.

ap

Vierailija
18/19 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan sinulla olla pommacia lasissa, vai luuletko että homma repeäisi, joisin ensin lasin kuohuvaa ja sitten salaa sen mitä jää jäljelle?

Itse koen, että juhlaruokaan kuuluisi juomaksi jokin muu kuin vesi, maito tai kotikalja, minusta hyvä viini tai olut tuo ruuan vivahteet paremmin esiin - ja päinvastoin. Itse varmaan tarjoaisin alkoholitonta viiniä/olutta jos pitäisin raittiit juhlat.

Vierailija
19/19 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voisihan sinulla olla pommacia lasissa, vai luuletko että homma repeäisi, joisin ensin lasin kuohuvaa ja sitten salaa sen mitä jää jäljelle?

Itse koen, että juhlaruokaan kuuluisi juomaksi jokin muu kuin vesi, maito tai kotikalja, minusta hyvä viini tai olut tuo ruuan vivahteet paremmin esiin - ja päinvastoin. Itse varmaan tarjoaisin alkoholitonta viiniä/olutta jos pitäisin raittiit juhlat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän