Kuinka usein yksin asuvana käytät pyykkikonetta ja astianpesukonetta?
Itse laitan astiapesukoneen päälle joka päivä ja pyykkiä pesen 2-3 kertaa viikossa.
Kommentit (23)
Pyykki 1 kertaa per viikko, astiat pesen käsin.
Kerran viikossa.
Sen verran on kalliita vaatteita, että pesen monesti hellävaroen käsin.
Täyttyisköhän tuo tiskikone pari kertaa viikossa, pyykkiä pesen ehkä pari-kolme koneellista viikossa. Mulla 7 kg pyykkikone ja täysikokoinen tiskikone (ei sellainen kapeampi malli mitä joissain pienissä asunnoissa on).
Pyykkikonetta 1-2 kertaa viikos, tiskikonetta ei oo
Tiskikonetta ei ole, pyykkiä pesen 1-2 kertaa viikossa.
Pieni tiskikone. Käytän jokapäivä, koska teen itse kaikki ruokani. Pieni pyykkikone jota käytän kun on sen verran likaisia vaatteita.
Kuukausittain tulee käytettyä. Tiskikonetta kenties sitäkin harvemmin, kun astioita ei kulu kun yksin asuu.
En omista astianpesukonetta. Viimeksi tiskasin elokuussa 2004. Silloin siirryin valmiseineksiin ja likaisia astioita tulee todella vähän. Samat astiat on auttanut siitä lähtien. Välillä huuhdon kuumalla vedellä ja pyyhin talouspaperilla, kun alkavat näyttää likaisilta. Pyykkiä pesen kerran tai kaksi kuukaudessa.
Tiskikonetta mulla ei ole, eikä liittymääkään sellaiselle keittiössä. Pyykkiä pesen kerran viikossa.
Pyykkikone kerran kahdessa viikossa, asianpesukone kahdesti viikossa.
Kuinka ihmessä sinkun tarvitsee pestä vaatteita kahdesti viikossa?
Pyykkikonetta en käytä koskaan. Vien pyykit äidille pestäviksi. Astiaspesukonetta käytän ainoastaan vieraiden jälkeen. Yksin ei tule tiskattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Pyykkikone kerran kahdessa viikossa, asianpesukone kahdesti viikossa.
Kuinka ihmessä sinkun tarvitsee pestä vaatteita kahdesti viikossa?
On myös petivaatteet ja pyyhkeet, ja ku käy vähintään kerran päiväs suihkus, ni kertyyhän sitä vaatepyykkiäkin 😃
Kerta viikossa molempia, jos ei käy vieraita.
En koskaan. Viimeiseen 20 vuoteen en ole omistanut kumpaakaan konetta. Tiskit käsin ja pyykit pesen ja kuivaan kuivarissa noin kerran viikossa-kahdessa töissä yövuorossa. Vesilaskuista joka vuosi palautusta.
-soteala
Kun kertyy koneellinen tai vaatteet tai astiat loppuu
Asianpesukone joka 4. päivä, pyykinpesukone 2 kertaa viikossa, joskus 3.
Pyykit pesen talopesulassa kerran kahdessa viikossa, 2 isoa konetta käytössä ja kuivuri.
Kerran viikossa tiskikone.
Astiat pesen käsin ja pyykit pyykkikoneella noin kerran kuussa.
Astianpesukonetta ei ole koska menisi kuukausi saada se täyteen. Pyykkiä pesen yleensä 3-4 kertaa kuussa. Kesällä paitoja hikeentyy lähes 15 viikon aikana ja talvella voi pitää samaa hupparia puolet viikosta.
Onko sulla sellanen pieni tiskikone?