Lusikka soppaan! Meidän häämenu:
Alkuun kuoharia ja alkoholitonta lapsille ja autua ajaville.
Pääruokapöydässä erisalaattilajikkeita pohjana, minitomaatteja, paprikaa marinoituja punasipuleja, basiljikaa, rucolaa, Pinjansiemeniä, oliiveja, hunajamelonia, vuohenjuustoa, aurinkokuivattuja tomaatteja.
Lisäksi kasviksilla ja pekonisilpulla täytettyjä suuria herkkusieniä.
Ulkona paistettuja Intialaisia leipäsiä valkosipulivoin kanssa.
paikanpäällä grillattuja kananrintafileitä ja couscousia, Gillattua maissia.
juomana chileläistä puna,- ja valkoviiniä, vettä ja vissyä.
kahvit ja heinäkuun mansikoista tehty hääkakku.
Illalla samaa salaattiainetta kuin päivällä, juustoja, patonkia ja jotain grillattavaa (lähinnä kaiy miehille, jotka saunovat)
Boolia on.
Lapsia ei tule, vieraita n. 90.
Miten muokkaisitte ruokalistaa?
Kommentit (14)
Ja toi jäi korjaamatta, että lapsia ei siis tule. Häävieraat ovat erittäin läheisiä sukulaisia ja ystäviä, muutamilla on lapsia, mutta ovat ilmaisseet halunsa juhlia ilman lapsia. ap.
Monet vanhemmat ihmiset, etenkin miehet, vierastavat usein kanaa ja toivoisivat liharuokaa...Yleensä häissä onkin tarjoolla jotain punaista lihaa sisältävä pääruoka (tai muuta riistaisampaa lintua, esim. fasaania) ja sitten kasvisvaihtoehto niille, jotka eivät lihaa syö. Itse olisin sitten ilman pääruokaa juhlissanne, koska en syö lihaa. Minua tämä ei haittaisi henkilökohtaisesti, mutta kun lihaton ruokavalio on nykyään aika yleinen, niin eikö pitäisi olla kasvisruokaakin tarjoolla?
Muuten kuulostaa oikein kivalta ja hyvältä menulta. Hauskoja häitä ja paljon onnea!!!
Just tuollaisesta tykkään.
Erityisesti salaattiainekset oli just niitä, mitä me syödään usein.
a pöytä ja vieraita kuitenkin lähemmäs sata, se salaatin kasaaminen voi mennä jonossa vähän hosumiseksi eli ehkä pari valmiiksi tehtyä salaattia voisi parempi?
Iloista juhlaa! Onnea!
Minkälainen kala tuohon sopisi? Ihan tavallista en haluaisi... Paikan päällä kalallekkin voi tehdä jotain ulkona, meillä on juhlapaikalla ulkogrillit ja Kokit grillaamassa. ap.
ta ja siideriä iltaa varten...
Mitä vieraat nauttivat ruokailun jälkeen? Yleensä nimittäin juomia...
Tää oli kaikkien aikojen paras provo :D
Ei tuu mieleen vegejä vaikka kuinka mietin...
Ajateltiin, että tuo kana olisi kesällä kevyttä ja jos vielä kalaakin laitetaan lisäksi. Täytetyissä sienissä on lihaa miesten makuun, mietin, että pitäsikö niissä olla kasvis vaihtoehto?
Illallakin on sitten sitä lihapuolta, grillattua makkaraa, itse en siitä diggaa, mutta miesten mielestä makkarat pitää saada ;) ap.
Tuota kahvijuttua en tullut miettineeksi... Kojakkia vai? Vai viskiä? Ja ei ole prvo :)
Kiitti niille jotka on kommentoineet tähän mennessä, heti kasviu toi mun puutelista... ap.
" Monet vanhemmat ihmiset, etenkin miehet, vierastavat usein kanaa ja toivoisivat liharuokaa...Yleensä häissä onkin tarjoolla jotain punaista lihaa sisältävä pääruoka (tai muuta riistaisampaa lintua, esim. fasaania)"
Häh, miten joku voi VIERASTAA kanaa? Ei mun mies ainakaan. Eikä vanhemmatkaan.
Niin, ja kana ON lihaa...
Kuuulosta tosi herkulliselta! Itse lisäisin vielä fetajuustoa salaattipöytään, kun se on mun herkkua! :)
Ehkä joku kasvisvaihtoehto vois olla vielä jees. Toisaalta olihan siinä sitä maissia ja salaattia... Ehkä niissä herkkusienissä vois olla kasvisjuttu myös.
Nam!
häitä ruokien mukaan enkä ole mikään kulinaristi, mutta mielestäni tarjoilut ovat tosi hienot. :) Vähempäänkin olisin varsin tyytyväinen!