imetysliivit
Kommentit (6)
Tietääkö ketään mistä saisi sekä imetys- että tavallisiakin rintaliivejä isoilla kupeilla?? K, L, M?? Vai saako suomesta mistään.. :( Ulkomailta tiedän mistä saa mutta ois kiva ostaa ihan oikeesta kaupasta vaihteeksi.
Helsingissä oleva Viipurin Erikoiskorsettiliike muuttaa tavalliset liivit imetysliiveiksi asiakkaan pyynnöstä.
Muutenkin uskoisin, että " oikeista" liiviliikkeistä löytyy kokovalikoimaa. Liivilliikkeen kautta voi myös olla mahdollista tilata isompaa kokoa suoraan valmistajalta.
Kampin Bebesistä saa ihania imetysliivejä.
Ja siellä valikoimiin kuuluu runsaasti myös ei-pitsisiä, joita itse jouduin metsästämään kissojen ja koirien kanssa ennen Bebesiin eksymistäni. Pitsiset näkyvät tiukkojen tai vartalonmyötäisten paitojen ja t-paitojen läpi, joten siksi en itse niistä kovin perusta.
:)
Nalle rv37+ ja poika 2 v10kk
Anita-merkkiset! Monet kehuu myös Viipurin korsettiliikettä Arkadiankadulla.
Ja itse olen todella tykästynyt Triumpfin " pitsisiin" kaarituellisiin liiveihin. Oiskohan maksaneet about 40eur. On mustat ja valkoiset ja todella ahkerassa käytössä! :)
Mammis
Triumphia hyvä valikoima cittareissa, puuvillavuoratut pitsiset vaaleanpunaiset ja l.valkoiset 29,90. Anitaa saa myös nettikaupoista!