Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä saan nuo naapurin lapset pois meidän pihasta?

Vierailija
19.01.2008 |

Ne on aina meidän pihassa, riippumatta ollaanko me itse kotona vai ei.

Ja jos meidän lapset ovat heidän kanssaa ulkona eivät ikinä leiki heidän pihassa, vaan aina meidän.

Itse pidän huolen, että meidän lapset eivät ole toisten pihoissa, jos siellä ei ole talon omaa väkeä. Näille sankareille olen puhunut heille suoraan ja sanonut heidän vanhemmilleen, mutta ei tunnu vaikuttavan.

Ongelmana on vaan se, että saavat myös tuhoa aikaiseksi kukat/pensaat/aidat tuusan nuuskana. Menee vaan hermot kun ei ne kerkiä ikinä kasvamaan, jos ne aina tallotaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei viesti mene perille sano niiden vanhemmille.

Vierailija
2/3 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asiallinen sanominen ei ole tehonnut? Siitä voinee jo vähän päätellä, että minkätyyppisistä ihmisistä on kyse, kun ei kunnioiteta toisten rajoja, ollaan röyhkeitä jne. Olisihan se toivottavaa, että kaikilla olisi käytöstapoja _edes sen verran_, että tajutaan, että toisten piha on toisten piha, siellä ei norkoilla jollei sinne pyydetä, mutta jotkut ovat...

Itse varmaan sanoisin jo aika napakasti, mutta tollasten tyyppien kanssa voi sitten varmaan varautua riitaan, kun kapasiteetti on mitä on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko omakotitalo vai rivarin piha.

Omakotitalon tonttirajat on selkeämpi tapaus ja todellakaan naapurin kakaroilla ei ole sinne itsekseen mitään asiaa.

Jos istututukseni todistettavasti naapurit tuhoaisi laittaisin laskun, taimista ja työstä.

Uudestaan sinne naapurin ovelle kertaamaan tonttien rajat.

Asuin pihassa jossa oli paritaloja niin yksi äiti erehtyi yhteistä pihaa pitämään omanaan ja ajeli siitä talon edustalta pois muita lapsia vaikka oli yhteistä piha-aluetta pari metriä heidän oveltaan.

Selvää oli että tässä tapauksessa äiti oli väärässä, heidän oma piha oli se aidattu takapiha jonne ei luonnollisesti muilla ollut asiaa muttei se etupiha joka oli yleistä aluetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan