Facebookin aktiivikäyttäjät: tuleeko teille jossain vaiheessa...
...jonkinlainen " himo" saada kasvatettua ystävien määrää? minulle on ainakin käynyt näin. aluksi vannotin itselleni, että kutsun vain ystävät mutta sitten homma levisi työkavereihin, koulukavereihin jne. Nyt olen kutsunut kaikkia mahdollisia, joiden kanssa olen jotenkin ollut tekemisissä. Ennen mietin, etten missään nimessä kehtaisi....mutta what a hell, eikös fb ole nimenomaan verkostoitumista varten. Tämähän sanotaan jo käyttöohjeissakin
Kommentit (7)
olen itekkin miettinyt, että kehtaisko niiden kautta pyytää joitain, jos löytyis samoja mielenkiinnon kohteita. Ootko saanut kieltäviä vastauksia tai sellaisia joissa vastataan, että " I dont know this person at all" ?
miten sillä voi olla tuhat ystävää???
no joitain ryhmienkin kautta, mutta sitten vaikkapa iThink -toiminnon kautta jne. Ei ole kukaan koskaan kieltäytynyt ystäväkutsustani ja olen niitä saanut useamman kuin itse olen laittanut eteenpäin.
3
Lisäsin nyt sen fb-sivuilleni?
kiitti jos vastaat
siinähän voidaan ilmaista omia mielipiteitä. Itsekin olen muutaman kehitellyt. Jos ne ovat jotain pikkasen syvempää kuin Prada is better than Gucci tms., niin ihmiset voivat kiinnostua, kirjoittaa sinne kommentin " seinälle" ja sitten siitä voi alkaa pokeamaan tai kirjoittaa viestin tms... Ja sitten lisätä kaveriksi.
3
hyvä puoli oli että löysin sieltä 3 serkkuani joiden kanssa en ole ollut yhteydessä vuosiin...
Tosin olen lisännyt kavereita erilaisten applicationeiden kautta eri puolilta maailmaa, en jotain ala-astekamuja. Hyviä mahdollisuuksia jo avautunut. Mulle tarjottiin työtä Singaporesta. :)