Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebookin aktiivikäyttäjät: tuleeko teille jossain vaiheessa...

Vierailija
19.01.2008 |

...jonkinlainen " himo" saada kasvatettua ystävien määrää? minulle on ainakin käynyt näin. aluksi vannotin itselleni, että kutsun vain ystävät mutta sitten homma levisi työkavereihin, koulukavereihin jne. Nyt olen kutsunut kaikkia mahdollisia, joiden kanssa olen jotenkin ollut tekemisissä. Ennen mietin, etten missään nimessä kehtaisi....mutta what a hell, eikös fb ole nimenomaan verkostoitumista varten. Tämähän sanotaan jo käyttöohjeissakin

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen lisännyt kavereita erilaisten applicationeiden kautta eri puolilta maailmaa, en jotain ala-astekamuja. Hyviä mahdollisuuksia jo avautunut. Mulle tarjottiin työtä Singaporesta. :)

Vierailija
2/7 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itekkin miettinyt, että kehtaisko niiden kautta pyytää joitain, jos löytyis samoja mielenkiinnon kohteita. Ootko saanut kieltäviä vastauksia tai sellaisia joissa vastataan, että " I dont know this person at all" ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sillä voi olla tuhat ystävää???

Vierailija
4/7 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joitain ryhmienkin kautta, mutta sitten vaikkapa iThink -toiminnon kautta jne. Ei ole kukaan koskaan kieltäytynyt ystäväkutsustani ja olen niitä saanut useamman kuin itse olen laittanut eteenpäin.

3

Vierailija
5/7 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäsin nyt sen fb-sivuilleni?

kiitti jos vastaat

Vierailija
6/7 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinähän voidaan ilmaista omia mielipiteitä. Itsekin olen muutaman kehitellyt. Jos ne ovat jotain pikkasen syvempää kuin Prada is better than Gucci tms., niin ihmiset voivat kiinnostua, kirjoittaa sinne kommentin " seinälle" ja sitten siitä voi alkaa pokeamaan tai kirjoittaa viestin tms... Ja sitten lisätä kaveriksi.

3

Vierailija
7/7 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä puoli oli että löysin sieltä 3 serkkuani joiden kanssa en ole ollut yhteydessä vuosiin...