Mikä rinnoissa kiinnostaa aikuista (hetero)naista?
Kommentit (8)
Edelleenhän ne ovat eroottiset ja osa omaa seksuaalisuutta, ja kolmikymppisenä naisen tulisikin voida olla jo sinut rintojensa kanssa, ja voida niistä myös ujostelematta ystäviensä kanssa puhuakin.
Loputtoman kiinnostava keskustelunaihe, pakko myöntää.
Eroottisuuden kannalta tärkeät, eivät koon. Työkaveri hamitteli kun rintansa eivät ole isommat.. Hän on neljänkympin paremmalla puolella. Itse olen aina ollut " ylpeä" rinnoistani, koska tuovat nautintoa ja imetyksen kannalta aikoinaan erityisen toimivat, lisäksi aina olleet kauniit. Mutten ole ikimaailmassa halunnut isoja rintoja! Miksi? Selkä- ja hartiavaivat vaivaavat kaikkia isorintaisia ystäviäni, eivätkä isot rinnat usein näytä kovin kauniilta (sorry)...
En ole koskaan jaksanut osallistua rintakeskusteluihin töissä, enkä muuallakaan. aihe tuntuu hiukka tyhjänpäiväiseltä tässä iässä..
enkä missään nimessä haluaisi suurempia. Nyt B70
paremmat/ kauniimmat. Vähäks välii. Kaikilla on puolensa, hyvät ja huonot.
Nämä on just kivat: seksikkäät, ei roiku ja täyttää rintsikat ja paidat sopivasti =)
Vierailija:
Eroottisuuden kannalta tärkeät, eivät koon. Työkaveri hamitteli kun rintansa eivät ole isommat.. Hän on neljänkympin paremmalla puolella. Itse olen aina ollut " ylpeä" rinnoistani, koska tuovat nautintoa ja imetyksen kannalta aikoinaan erityisen toimivat, lisäksi aina olleet kauniit. Mutten ole ikimaailmassa halunnut isoja rintoja! Miksi? Selkä- ja hartiavaivat vaivaavat kaikkia isorintaisia ystäviäni, eivätkä isot rinnat usein näytä kovin kauniilta (sorry)...
En ole koskaan jaksanut osallistua rintakeskusteluihin töissä, enkä muuallakaan. aihe tuntuu hiukka tyhjänpäiväiseltä tässä iässä..
Työkaverit keskustelee keskenään, tällä palstalla keskustellaan aiheesta... Mikä siis aikuista naista rinnoissa kiehtoo?
Muistan kyllä hämärästi ylä-asteen rintojen koko -keskustelut, mutta kiinnostaako jotain vielä yli 30 v onko rinnat isot vaiko pienet??? Ei edes mieheni jaksa asiasta pahemmin keuhkota ja että itse vaivautuisin? Rinnat on seksuaalisuudessa merkittävät kyllä, toimintansa ansiosta ja ulkonäönkin jonkin verran, mutta ei kai ny sentään koon? Ainakaan täysi-ikäisillä miehillä tahi naisilla? Kommenttia kaipaisin?
ap