Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mulla on sydämen vajaatoimintaa

Vierailija
16.11.2008 |

niin kannattaako mennä lääkäriin jos en kuitenkaan anna leikellä itseäni? Mieluummin kuolen luonnollisen kuoleman.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilpirauhasen vajaatoiminta. Ja kun se hoidetaan niillä kilpirauhaspillereillä, niin siltä tahdistimen laitolta välttyy, kun syke normalisoituu. Ja muuten sitten taas siitä tahdistimen laitosta. Sillä ei hoideta sydämen vajaatoimintaa. Tahdistimella hoidetaan liian hidasta sydämen sykettä, joka on eri asia kuin tuo sydämen vajaatoiminta, joka sitten taas tarkoittaa sitä, että sydämen pumppausteho on heikentynyt. Toimenpiteenä tahdistimen laittaminen sitten taas on todella pieni. Solisluun alle paikallispuudutuksessa alle 10cm viilto, patteri ihon alle ja verisuonia pitkin johdot sydämeen. Ei ole edes mikään varsinainen leikkaus.

Mutta yritä nyt motivoitua tuon kilpirauhasasian hoitoon, niin voit paljon paremmin eikä tarvii enää pelätä näitä sydänjuttuja.

T: Nro 14

en minä oo mikään lääkäri joten mistä minä tietäisin miten vajaatoimintaa hoidetaan? Ajattelin lähinnä tahdistinta tai jotain.

Joo, ei minua oikeasti tämä eläminen niin kamalasti kiinnosta, tai oikeastaan ajattelen että kiinnostavampi elämä alkaa vasta kuoleman jälkeen. Ainakaan en viitsi liikaa vaivaa nähdä pysyäkseni hengissä. En muuten juo aamukahvia, enkä syö mitenkään säännöllisesti aamupalaa tai mitään muutakaan. Ja jos pilleripurkki on pöydällä niin lapsethan ne popsii...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla