Mitä mieltä olette naisesta joka jättää lapsensa ex-miehen luokse ja perustaa uuden perheen uuden rikkaan miehensä kanssa??
Kommentit (6)
ja tein sen täysin epäitsekkäistä syistä. Päivääkään en ole katunut. Löysin onneni.
Tuollaiset aloitukset ilman kommenttia ovat hyvin provosoivia.
Oma äitini jätti minut isälleni, kun olin ihan pieni. Uusi vauva uudelle miehelle oli jo tulossa (ja sen jälkeen pari vielä taas uudelle miehelle). Olen ollut vain kiitollinen, ettei äiti sattunut olemaan näitä ,jotka kysin hampain tappelevat omistaan. Sain paljon paremmat eväät elämälle.
miehensä lapsiin...Eikä niihinkään kunnolla, ei esim ulkoile koskaan lapsien kanssa. Kodin siisteys on pääasia...
Ehkäpä sillä perheellä oli ihan perusteltu syy, että lapset jäävät isälle ja äidistä tulee se etävanhempi. Sitä en tietenkään ymmärrä, jos äiti vain jättää lapset isälle eikä niitä koskaan tapaa. Mutta ne äidit, jotka minä tunnen, joiden erotapauksissa lapset ovat jääneet isälleen, tapaavat lapsiaan kuten isäkin tapaisi jos lapset olisivat äidillä, maksavat elatuksen (jos ovat työelämässä). Minusta siinä ei ole mitään kummallista. Kuten joku sanoi, tekeehän isätkin niin " koko ajan" .
Ei ehkä ole ihan äidillisin ihminen maailmassa?
Rakastui niin lujaa uuteen mieheen, joka ei sitten ihan hyväksynytkään lapsia tai tosiaan jos ne vaan oli jotenkin tiellä siinä kuviossa? Halusi uudet lapset uuden paremman miehen kanssa?
En tiedä.
Moni mies tekee tuon että kun vaihtuu nainen vaihtuu myös lapset, kyllä jotkut äiditkin jättää lapsensa.
Tapaako apn tapauksen äiti lapsiaan koskaan?