Vahvista viihde-kestotilaus. Vastaa KYLLÄ jne... puh 17266
Onko muille tullut tekstarina kännykkään otsikon viestiä. Lähettäjänä näkyy vielä http://wapimo.com.
Mä en tietenkään ole tilannut mitään viihde-kestotilausta. En siis aio myöskään lähettää tuota stop -viestiä ko. numeroon.
Mietin vaan, että yrittääkö ne nyt periä multa jotain maksua, kun en vastaa mitään? Onko kenellekään tuttu huijaus-viestijuttu tämä?
Kommentit (49)
Minulle tuli 75€ lasku vaikka en mitään tilannut. Ja enkä myöskään uskaltanut laittaa stop viestiä.
NTH AG niminen firma varastaa rahojani puhelinlaskussa.
Vierailija kirjoitti:
Hei! Tädillemme (86v) tuli 3 teksiviestiä peräkkäin tuolta viihde-kestotilaukselta,ja ei taatusti hän ole tilaamassa mitään viihdettä. Ongelma on se ettemme saa poistettua viestejä kännykästä! mitähän pitäisi tehdä? Kannattaa tosiaan varoa moisia tekstiviestejä!
Jos operaattori ei auta, yhteys kuluttajavirastoon. Minä tein niin, koska puhelinlaskussani huijarifirmat varastivat rahaani.
Vierailija kirjoitti:
NTH AG niminen firma varastaa rahojani puhelinlaskussa.
Laita se puhelimen estolistalle ja littymään kaikki palveluestot päälle.
Ihmettelin Elisan laskulla moista palvelunumeroa. Joka tiistai noin klo 5-6 pamahtaa kaksi veloitusta yhteensä n.10€/vko. Olin yhteydessä Elisaan jolloin he hyvittivät tämän kuun laskussa edelliset. Nyt tulleessa laskussa sama jatkuu. Nyt päivä on muuttunut perjantaiksi. Kehottivat Elisalta lähettämään tuohon numeroon (17266) sanan Stop. "Viestiä ei voi lähettää" tulee vastaus. Nyt asia on Elisalla tutkinnassa, katsotaan mitä seuraa.
Minulle Elisalta vain voivoteltiin etteivät voi tehdä mitään. Ja tosiaan, stop-viesti ei löhde vaikka otin kaikki estot pois. Kaksi "viestiä" , 15.90€/kpl. Kauhulla odotan mikä on seuraavan laskun summa!
Minulle tuli customer.fi@netsmartista20 euron lasku en ole tilannut mitään Telia antoi sähköpostin johon voi vaatia rahat takaisin mutta tuli viesti että ei ole tätä firmaa vastaan ottamassa viestejä
Olen saanut kaikki rahat takaisin mitä tuonne olen maksanut.
Tosiaan poikani tammikuussa oli "jostain netissä" laittanut puhelinnumeronsa jollekin sivulle ja näitä txt viestejä alkanut tulemaan ja koittanut lopettaa sitä palvelua sillon tammikuussa siinä onnistumatta.
Helmikuun alussa hän oli sitten viimein onnistunut lopettamaan, mutta meille tuli tammikuun laskuun 25 x 5e = 125e ja helmikuun 15 x 5e = 75e, jotka jouduin maksamaan.
Telia ei näille voi mitään, he vaan laskuttavat puhelimen käytöstä.
Otin yhtettä netsmart:iin ja muutamien sähköpostien jälkeen olen saanut tuon 200e takaisin.
Käytännossä sanoin heille että poikani on ilman lupaa tehnyt heidän "tilauksen" ja siitä pitää saada rahat takaisin...
No nyt on kaikki mahdolliset estot laitettu päälle.