Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten taksikuskit suhtautuu synnyttämään menevään naiseen?

Vierailija
18.01.2008 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan vilkuili taustapeilistä, että miten pärjään takapenkillä, mutta eipä nyt muuten mitään ihmeellistä

Vierailija
2/5 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kannattaa ottaa mukaan suojapyyhkeitä ja muovipusseja tms. jos käy joku lapsivesivahinko tms. Tai tulee oksennus supistuksien voimasta, ettei mene sisäpesuksi.

Pakko niiden on ottaa asiakas, paitsi jos olet liika heikossa hapessa, niin käskevät soittaa ambulanssin ja tiedät varmaan itsekin jo sitten että on parempi ambulanssikyyti siinä vaiheessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näki varmaan mun naamasta tilanteen vakavuuden.

Vierailija
4/5 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin synnyttämään esikoista taksilla ja vielä olosuhteiden pakosta yksin. Olin hädissäni ja se varmaankin näkyi. Taksikuski ei puhunut kertakaikkiaan mitään, oli kuin ei olisi ollenkaan tajunnut mistä oli kysymys, vaikka olin selkeästi viimeisilläni, kello oli 4 yöllä ja naputtelin kännykkääni (yritin saada toisella puolella maapalloa olevaa miestäni kiinni) minkä supistuksilta pystyin. Todella huonoa tilannetajua osoitti se, että taksikuski jätti minut normaaliin taksiparkkiin, josta varmaan 100 m kävelymatka ensiavun ovelle. En edes tajunnut pyytää viemään lähemmäs. Vauva syntyi lopulta tunnin päästä tästä, eli hyvä että tajusin lähteä, vaikka en ensikertalaisena tajunnut että ollaan jo pitkällä :)

Vierailija
5/5 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaiset on huolissaan...