Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TYÖTTÖMÄT. Onko lapsillanne hoitopaikka?

Vierailija
18.01.2008 |

työttömyys edessä kesällä ja pähkäilen että haenko lapsille hoitopaikkoja,esin osa-aika, jo kohta koska täällä niitä on niin vähän tarjolla. älytöntä kyllä on maksaa sitten hoitomaksuja päivärahasta kun voisin kotonakin hoitaa itse....

mutta entäs jos joudunkin töihin, harjotteluun, kurssille tms! sitten pitäisi heti saada paikka kolmelle, ja varmaan joutuisivat kaikki eri paikkoihin ties mihin päin kaupunkia :/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu vähän siitä missä asutte. Täällä Espoossa hakisin paikkaa reippaasti etukäteen. Itselleni kävi nimittäin niin, että tarjotiin ei oota, kun sain äkillisesti uuden työpaikan. Koska en jaksanut ruveta riitelemään, jouduin hankkimaan hoitajan kotiin siksi aikaa, että kunnalliselta puolelta löytyi paikka.

Vierailija
2/4 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne.. olen työtön ja koska vaan voi tulla työpaikka eteen. Hain lapsille paikan ja kun se olisi alkanut niin siirsin sitä vielä sillä kuukaudella mitä saa siirtää, koska edelleen olin työtön. Nyt ovat kaksi kertaa viikossa päiväkodissa ja minä edelleenkin työtön. Mutta pakko heitä juuri siitä syystä on siellä pitää, että jos ja kun saan työpaikan niin sitten heidät varmasti laitettaisiin eri päiväkoteihin ja sitä en halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä kun pääset töihin niin miten ne paikat muka yhtäkkiä lisääntyy?

Vierailija
4/4 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa olen työtön viikolla, kun teen vaan viikonloput töitä. Pidän muksuja päiväkodissa säännöllisesti 9-15 joka päivä ma-pe. Joskus tietty vapaapäiviä viikolla kun itselläni ei ole mitään. Maksamme täyden maksun.

Miksi siis sinä et voisi? Ja tuskin työttömänä joutuu täyttä maksua maksamaan. Valtiolle maksetaan veroja. Kai siitä nyt muutaman kuukauden voi jotain hyötyäkin. Vaihteeksi jotkut muutkin kuin juopot ja narkkarit.

Eli tottakai pidät muksut päiväkodissa ja keskityt itse työnhakuun!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan