Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tradenomit! Lopputyöapua!

Vierailija
18.01.2008 |

Minkä pituiset lopputyöt kirjoititte ja millä aikataululla. Itselläni vähän kiire tuon työn kanssa ja mietin riittääkö 40 sivua, yhtään enempää saan tuskin ainakaan puristettua. Olen ihan hukassa tuon kirjottamisen kanssa, toinen ohjaaja sanoo, että pitää vaan kirjottaa mitä mieleen tulee ja lopuksi yhdistellä, kun taas toinen sanoo ettei kannata kirjottaa riviäkään turhaa. Siis kannattaako minun nyt ensin paneutua koko lähteistöön vai kirjoittaa aina pätkiä kerrallaan. Tällä hetkellä 4 sivua kirjoitetta ja MASENTAA:/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kirjoitettava parissa kuukaudessa tuo lopputyö. Meillä ohjeena 40 - 60 sivua + liitteet. Mä olen miettinyt rakenteen päässäni (mulla jakautuu kolmeen osaan) ja raapustellut ajatuksiani paperille. Ensin teen yhden osan, sitten toisen jne.

Olen helposti liian kriittinen itseäni kohtaan, mutta mä yritän nyt saada tekstiä vaan aikaiseksi ja sitä voi sitten karsia ja muuttaa myöhemmin. Mulla ei tosin ole mitään kovin kunnianhimoisia tavoitteita arvosanan suhteen...

Vierailija
2/6 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se on tehnyt hyvin, on helppoa vain laventaa tekstiä ja tehdä itse tutkimus lopputulemineen.

Mikäli teillä ei ole tapana tehdä tutkimussuunnitelmaa niin tajuan missä liemessä olet. Siinä tapauksessa mitään ei ole jäsennettynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä sitten vaan syvällisemmäksi

Vierailija
4/6 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tiedät mitä on tarkoitus saada tutkimukseen mukaan, on helppoa sitten lopulta kirjoittaa ne oikeiden otsikoiden alle.

Vierailija
5/6 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjota kaikki mitä mieleen tulee. Merkkaat vaan lähteet ylös sitä mukaan kun löydät jotain mitä voit käyttää työssäsi. Kirjota myös omaa tajunnanvirtaa - kieliopista viis. Kirjota ranskalaisia viivoja, piirrä vaikka kuvia - ihan mitä vaa.

Sit kun matskua on paljon ja oot hyvin perilla aiheesta, nii kyllä se työ siitä sitten kasaantuu ja järjestyy.

Vierailija
6/6 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä lukua ensin. Näytät sitten sisällysluettelon ja sen luvun ohjaajalle ja pyydät kommentteja. Kirjoita opinnäytetyön pohjaan/malliin heti, niin työ alkaa näyttää oikealta heti alusta pitäen ja tuntuu, että se etenee.

Tsemppiä!