NONIIN väkivaltaiset av-mammat! Vanhemmille syytteet lasten läimäyttelystä ja tukistelusta
Apulaisvaltakunnansyyttäjä Jorma Kalske on nostanut syytteet lapsiaan kurittaneita vanhempia vastaan.
Vanhemmat olivat läimäytelleet, tukistaneet ja antaneet luunappeja kolmelle 4-12-vuotiaalle lapselleen useita kertoja viikossa lähes puolen vuoden ajan. Kalske katsoo heidän syyllistyneen kolmeen pahoinpitelyyn.
Kihlakunnansyyttäjä jätti vanhemmat syyttämättä, koska ei pitänyt tekoja rikoksina.
Kommentit (8)
Keskittyisivät sellaisiin asioihin mitkä ovat oikeasti hyvin vakavia. Kurinpitäminen noin ei nyt ole tuon arvoista.
Myös minua on, silti olen hyvän ammatin omaava, kolmen lapsen äiti, ei mt-ongelmia... Samoin mieheni. Ja ystäväni. Ja sisaret ja veljet. Kaikki täysin normaaleja vaikka silloin tällöin saatiin selkään jos piruiltiin.
Mitä tämän päivän nuoret tekee? kyllä suomi on huonossa jamassa tulevaisuudessa jos nämä vellihousut pissikset saa päättää asioista.
ykisilmäisiä ja empatiakyvyttömiä. Monella on alkoholiongelma tai sitten ovat täysin absolutisteja (mikä ei tietysti ole ollenkaan paha asia, mutta tuntuu, että näillä ihmisillä sekin johtuu vain omasta ahdistuksessta: eivät uskalla juoda kun pelkäävät muuttuvansa väkivaltaisiksi itsekin. Silloin on tietysti paras olla juomatta, mutt amahtaa olla kauheaa pelätä itseään noin!)
Mutta eivät he sitä tietysti itse myönnä, eivät varmaan edes huomaa.
Vierailija:
ykisilmäisiä ja empatiakyvyttömiä. Monella on alkoholiongelma tai sitten ovat täysin absolutisteja (mikä ei tietysti ole ollenkaan paha asia, mutta tuntuu, että näillä ihmisillä sekin johtuu vain omasta ahdistuksessta: eivät uskalla juoda kun pelkäävät muuttuvansa väkivaltaisiksi itsekin. Silloin on tietysti paras olla juomatta, mutt amahtaa olla kauheaa pelätä itseään noin!)Mutta eivät he sitä tietysti itse myönnä, eivät varmaan edes huomaa.
päiväkotien ja koulujen vanhempainilloissa, leikkipuistossa, taloyhtiön kokouksissa jne. Kyllä niiden mielipiteet erottaa joukosta ja monet kertovat avoimesti lapsuuden kokemuksistaan puolustellakseen omia kasvatuskäytäntöjään.
ja kyllä, kaikki ne ovat outoja.
Silloin tällöin ääritapauksissa sellaiseen voi turvautua ja turvaudun itsekin. Mielestäni on kuitenkin väärin läpsiä joka asian takia.
mikä onkin ihan oikein.