Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko täällä muita, jotka odottavat että voisi tehdä raskaustestin?

Vierailija
18.01.2008 |

itse olen ihan tulisilla hiilillä, miten muilla menee?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovis oli vasta nyt eli tulee vielä pitkät 2 viikkoa odoteltavaksi.

Onko sulla ap vielä mitään oireita suuntaan tai toiseen?

Vierailija
2/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää aikas paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis olevinaan vihlontaa alavatsalla, olis olevinaan vilu, olis olevinaan hormonihajuja ja olisin olevinani raskaana, mutta näin siis itselläni aina, hullu kun olen ; )

Vierailija
4/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina pitäs menkkojen alkaa jos on alkaakseen.. Toivon vaan että meille tulisi jo se viides pienokaisen alku:)

Vierailija
5/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierto oli 29/27 ja testi positiivinen! :) Onnea teille muillekin testaamiseen!

Vierailija
6/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko että testi näyttäisi positiivista, pitkään on jo turhaa yritystä jatkettu :(

Vierailija
7/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kiitollinen tiedosta, jos joku muistaa..

Vierailija
8/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis eilen pitäny alkaa menkat, mutta en todellakaan aio vielä viikkoon testata.

Vierailija
9/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhassa, mutta jos tiedossa on ollut esim. vieraassa paikassa syömistä tai lasillisen nauttimista, olen testannut aikaisemmin.

Vierailija
10/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla olis eilen pitäny alkaa menkat, mutta en todellakaan aio vielä viikkoon testata.

Itse olen lapsettomuushoidoissa ja joudun testaamaan kaikilla mahdollisilla testeillä kaikkea mahdollista, jotta osataan lääkitä ja hoitaa oikein. Varhaiset keskenmenot ovat myös tärkeä tieto hoidon kannalta. En voi sanoa lääkärille, että en todellakaan aio testata vielä viikkoon.

Ihmisillä on erilaisia tilanteita ja erilainen elimistö. Kun sinun ei tarvitse tarkkailla hyeenan lailla kehoasi, voit olla kiitollinen ja syystäkin, mutta ylimielisyyteen ei sinullakaan ole varaa.

ap

Vierailija
11/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä testasin kolmannen raskauden kohdalla kp 25/30-31 tosi haalen plussan. Kp 21 alkoi palelu ja suun kuivuminen. Siitä epäily ja testasin noin aikaisin. Nyt 23 rv.

Vierailija
12/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkityksissä ei olla vielä niin pitkällä, että hyeenan lailla pitäs vahtia, mutta lääkitys on päällä meilläkin. En todellakaan tarkoittanut viestiäni ylimieliseksi, anteeksi jos sen näin tulkitsit. Lähinnä ajattelin vain niitä, jotka tekevät liian aikaisin positiivisen testin, mutta raskaus onkin kemiallinen.

Joskus on helpompi säästyä sydänsuruilta ja luulla, että menkat nyt vaan oli paripäivää myöhässä. Sitä keskenmenon kokemista en nimittäin kenellekään toivo, en myöskään tätä epävarmaa ja epätoivoista olotilaa, mitä itse käyn läpi tällähetkellä, kun toivottua lasta ei kuulu.

Olikohan se nyt 13, joka jo jotakin ehti loukkaamaan.

Vierailija
13/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on useinkin todella tärkeää huomata nämä " kemialliset raskaudet" (=alkuraskauden keskenmeno), jotta voidaan ottaa usein helpotkin hoitokeinot käyttöön.

Itselläni kaksi kertaa tärpännyt ekasta keltarauhashormoni-kierrosta - molempia ennen useampi alkuraskauden keskenmeno rv 5-6. (Esikoinen sai ekasta kerrasta alkunsa ilman hormoneja)

HULLU minä olisin, jos en haluaisi tietää mitä kropassani tapahtuu!

Vierailija:

Lääkityksissä ei olla vielä niin pitkällä, että hyeenan lailla pitäs vahtia, mutta lääkitys on päällä meilläkin. En todellakaan tarkoittanut viestiäni ylimieliseksi, anteeksi jos sen näin tulkitsit. Lähinnä ajattelin vain niitä, jotka tekevät liian aikaisin positiivisen testin, mutta raskaus onkin kemiallinen.

Joskus on helpompi säästyä sydänsuruilta ja luulla, että menkat nyt vaan oli paripäivää myöhässä. Sitä keskenmenon kokemista en nimittäin kenellekään toivo, en myöskään tätä epävarmaa ja epätoivoista olotilaa, mitä itse käyn läpi tällähetkellä, kun toivottua lasta ei kuulu.

Olikohan se nyt 13, joka jo jotakin ehti loukkaamaan.

Vierailija
14/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään 8 tai 9 päivää ovulaatiosta (kp 22-23/27) ja tein yhden herkän testin aamulla. Negaa näytti :-(

Uskoisin, että olisi ollut jo plussa jos olisin raskaana, mutta kait sitä on toivoa eläteltävä ensi viikon ti-ke asti, jolloine menkkojen pitäisi alkaa.

Teen seuraavan testi maanantaina kp 25-26/27.

Vierailija
15/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että kuvittelemalla asia toisin kuin mitä se todellisuudessa on, olisi jotenkin helpompi ja suruttomampi tapa elää. se on elämistä valheessa.

Vierailija
16/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea ja kärsivällisyyttä teille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi