Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko huono juttu, jos naiselta saa helposti?

Vierailija
18.01.2008 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ongelmaa ei ole.

Vierailija
2/11 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ylivallasta ¶ Alkujaan latinan sanan " emancipatio" tarkoittaa pojan julistamista täysivaltaiseksi kansalaiseksi, vapauttamista isän holhouksesta. Nykyisin " emansipaatio" tarkoittanee kuitenkin nimenomaan naisten vapauttamista aviomiehen vallasta tai yleensä miesten ylivallasta taikka naisiin kohdistuvasta syrjinnästä. Tällöin tavallisesti viitataan toimenpiteisiin, joilla näkyvimpiä ylivallan tai syrjinnän muotoja poistetaan tai lievennetään. Kehittyneiden maiden osalta kyse on tällöin lähinnä historiallisesta käsitteestä; nykyaikaisiin pyrkimyksiin viitataan esim. ilmaisulla " (sukupuolten) tasa-arvo" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen antaa ja mies saa! Minä ainakin otan ja nautin jos huvittaa, enkä anna passiivisena. Miehet usein pitävät naisista, jotka osaavat nauttia seksistä, eikä makaa lahnana antaen.

Herätys! Nyt on 2000-luku. Katsokaa vaikka modernia Sex in the Cityä. Siinä mimmit ovat keksineet ottaa, nauttia ja lempata jos ei kiinnosta.

Vierailija
4/11 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas jonkun irtosuhteen tarkoitus kai onkin seksi,joten en kyllä näe tässä mitään ongelmaa;)

Vierailija
5/11 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantha harrastaa seksiä oman nautintonsa vuoksi. Siinä on vissi ero!

Vierailija
6/11 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten lutka jos käy viikonloppuisin baarissa ja löytää sieltä jonkun kivan ja menee sänkyyn ja mahdollisesti rakastuvatkin? 13

Vierailija
7/11 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kyllä elänyt ystävättärieni kanssa hyvin pitkälle samanlaista elämää vuosia. Ei mulla mitään kaduttavaa ole, päin vastoin: oman aikansa se oli ihan hauskaa.

Mä olen vieläkin sinkku ja äiti. Jos olisi enemmän aikaa, mä voisin hyvinkin jatkaa sitä. Seksi on kivaa, jos suhdetta ei ota liian tosissaan ja yritä vaan kauheasti miellyttää.

Minä vien, mies vikisee.

Vierailija
8/11 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderni nainen pärjää itsekin. Mä en ihan ymmärrä sitä, että naisen ideaalein olomuoto on naimisissa, kaksi lasta.

Prinssiä ei ole. Naisen pitää herätä itse. on mun motto.

Vierailija
9/11 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Moderni nainen pärjää itsekin. Mä en ihan ymmärrä sitä, että naisen ideaalein olomuoto on naimisissa, kaksi lasta.

Prinssiä ei ole. Naisen pitää herätä itse. on mun motto.

Vierailija
10/11 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muualta itselleen petikumppanin halujensa tyydyttämiseksi? Niinhän miehetkin tekevät. Ja silloinhan kysyntä on kohdannut tarjonnan.

Vierailija
11/11 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Needless to say:

erosin aviomiehestä ja fuck buddystä!

Himot ne on hiirelläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi