Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on nyt lapsiluku täynnä!

Vierailija
17.01.2008 |

Olen riutunut jo monta vuotta odottaen sitä iltatähteä, mutta kun ei niin EI.

Tänään aloitin taas syömään pillereitä ja kaduttaa, että tuhlasin näinkin monta vuotta turhaan haikailuun.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmenosta lähtien mies ollut asian suhteen vähän vastahakoisempi, joten saa nähdä jääkö kolmas minullakin haaveilun asteelle. Eihän sitä yksin voi alkaa suunnittelemaan...

Vierailija
2/6 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vapaalla, mutta lopeta raskauden haikailu. Unohda täysin koko rakautuminen. Hankkikaa lemmikki tai aloittakaa taloprojekti tai jotain.

Usein nimittäin käy niin, että kun lopettaa haaveet ja paine loppuu, niin sitten voikin vahinko käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vuosia haaveillut ja yrittäyt, niin ei sitä vaan voi " mennä vapaalla" .

Vierailija:

Anna mennä vapaalla, mutta lopeta raskauden haikailu. Unohda täysin koko rakautuminen. Hankkikaa lemmikki tai aloittakaa taloprojekti tai jotain.

Usein nimittäin käy niin, että kun lopettaa haaveet ja paine loppuu, niin sitten voikin vahinko käydä.

Vierailija
4/6 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

h...tilliset kuukautiskivut, oviskivut ja PMS-oireet.

Vierailija:

Vierailija
5/6 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 v lapsettomuutta takana. Miettivät miehensä kanssa mitä alkavat elämällään tekemään. Päättivät hankkia hevosia ja alkaa niiden kanssa harrastamaan. Eka hevonen kun hankittiin niin nainen raskaana ihan samantien. Tekivät 3 lasta putkeen. Mä sitten ostin niiltä lopulta sen hevosen pois, kun eivät ehtineet sillä mitään tehdä :)

Vierailija
6/6 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just synty viimeinen, vihdoinkin se tyttönen. Ei kyllä enää yhtään lisää. Ollaan vanhoja, ukkokin kohta 40v hyvä että tää baby jaksetaan yösyöttää. Ajattelin pitää juhlat tossa jossain vaiheessa keväällä ja hankkia jonkun mega ehkäisyn. Mun raskaana olo vuodet oli tässä.

Kiitos ja niiaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi