Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatteko leipoa ja mikä on " pravuuri" ?

Vierailija
17.01.2008 |

Kuinka usein leivot ja mitä? Ohjetta ei tarvi alkaa laittaan, mutta onko sinulla joku sellainen leipomus, jota usein teet ja onnistuu aina. Minä leivon aina kun aika antaa myöten. Uusin mitä olen tehnyt muutaman kerran on karjalanpiirakat. Ihan hyvin on onnistuneet ja perhe kyllä kehuu. Myös rieskoja tykkään tehdä, ne kun on niin ihania lämpöisenä. Makeista tulee usein tehtyä pullaa ja jotain nopeaa marjapiirakkaa tai kääretorttua. Tykkään tosi paljon leipomisesta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoresta tulee sellainen karamellisoitunut. Ei ole mitään kevyttä herkkua, mutta onnistuu takuuvarmasti aina.

Vierailija
2/7 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mokkapalat ja rahkahyytelökakku on mun juttuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse sanonkin ja nyt omakehu haisee, niin ovat kyllä niin hyviä, pehmeitä ja suussa sulavia ja paljon olen saanutkin positiivista palautetta maistajilta... ;)

Vierailija
4/7 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin reseptin ja näytti tosi hyvältä. Onko vinkkejä mihin vois käyttää keltuaiset jos tekee tuota marenkia?? Ap

Vierailija
5/7 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyytelökakut, suklaakakut, suolaiset lohi, jauheliha, kana jne, rullat, voileipäkakut jne. jne. Aina kehutaan ja pyydetään minua leipomaan muittenkin juhliin.

Vierailija
6/7 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta leipominen ei niinkään kiinnosta, enkä ole siinä kovin taitava. Minulla on kuitenkin hyvä fetapinaattipiirakan ohje sekä mahtava puolukka-vadelmapiirakan ohje, joten pärjään jos pitää leipoa. Sämpylöitä teen kotitarpeiksi silloin tällöin mutta niitä en menisi aina kehumaan.

Vierailija
7/7 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä leivon pullaa ja sämpylöitä. Mutta myös ei-allergisille maistuu mun tekemä maidoton kakku, johon hyytelöidään väliin sellasta mansikka-vaniljakreemisysteemiä ja päälle hyytelösokerilla marjoja. Kai tolle joku nimikin vois olla, mutta oon säätäny sen version ihan omasta elämästä.

Ai niin, ja soijamaidosta teen niin hyvää suklaavanukasta, että kalliit alprot jää kyllä kakkoseksi.

Marjapiirakat on toinen mitä teen usein,kun on noita marjoja pakkaseen kertyny,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi