Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskalla kertoa kenellekään!!!!!!!!!!!!!! ov

Vierailija
17.01.2008 |

Unelmieni työpaikasta otettiin minuun yhteyttä ja pyydettiin työhaastatteluun!

Ei ole kuulemma paikkoja auki, joten mitä heillä mahtaa olla mielessä? Kyseessä siis vain kaukainen unelmani, kylläkin olen korkeakoulusta valmistumassa!

En kehtaa opiskelukavereille sanoa, vaikka ei tämä varmaan mitään olen, mutta yleensä kaikki ovat vähän kademielellä kun on hirveä kilpailu töistä :(

Eli millä mielellä menen esittäytymään? Olen ihan pihalla, mitä heillä voisi olla mielessä??!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimessa jo, että tulisitko työhaastatteluun mutta paikkoja ei kyllä ole auki? Kai niillä jotain on mielessä, eivät turhaan haastattele, sehän on aikaa vievää puuhaa. Olitko itse sinne yhteydessä aiemmin? Onnea kuitenkin jo yhteydenotosta.

Vierailija
2/6 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä ap tsempata haastattelussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni 2 ja 3 vastasivat ihan positiivisessa sävyssä..

Vierailija
4/6 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin aiemmat, että ei ne huvikseen soittele. Mistä ne osasivat ottaa suhun yhteyttä? Olitko hakenut sinne joskus aiemmin?

No ehkä ei kannata tässä vaiheessa huudella opiskelukavereille, mutta sitten jos saat paikan, niin mä ainakaan en voisi olla kertomatta. :D

Mene itsevarmana paikalle ja vakuuta ne siitä, että sä olet just se mitä ne pyytää. Se on iso etu sulle, että se yhteydenotto tuli sieltä päin.

Vierailija
5/6 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki vinkit kehiin MITEN vakuuttaa nuo ottamaan minut sinne??

ja en TODELLAKAAN ole raskaana tai suunnittele raskautta, 7 kommentti ei ollut minun.

ap

Vierailija
6/6 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole itsevarma, rauhallinen ja luota siihen, että he ovat kuulleet sinusta hyvää, koska ottivat sinuun yhteyttä.