Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä miten saan itsepäisen 7v parturiin?

Vierailija
17.01.2008 |

Haluan pojalle ihan lyhyen siistin sänkitukan, mutta poika ei suostu. Ei nytkään oo pitkä, mutta lyhentämistä kaipaa. Poika sanoo ettei halua ihan sänkeä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä siistejä hiusmalleja muitakin.

Vierailija
2/8 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käy vain vähän siistimässä. Yleensä jokin pieni lahjus auttaa parhaiten. Lupaa vaikka että hän saa itse selittää parturitätille, millaisen tukan haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 8-vuotiaskin haluaisi kasvattaa pitkän tukan, monilla luokkakavereilla on tukka harteille asti.

Vierailija
4/8 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yrittäny lahjoa, uhkailla ja kiristää mutta ne ei tehoa. ap

Vierailija
5/8 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää leikkasin väkisin ku mikään muu ei auttanu. oli aika hankala leikata ku iso poika tappeli vastaan, onneksi oli kiinni pitäjiä.

Vierailija
6/8 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko tyttöjen sitten olla pitkätukkaisia ja hame päällä. Järkyttävää ettei kouluikäinen lapsi saa itse hiuksistaan päättää. Jos ei halua parturiin niin ei pidä pakottaa.

Vierailija
7/8 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän -6v4kk ja 2½v ikäisillä pojilla on ihanat pitkät (tasapitkät) ja paksut hiukset.

Vierailija
8/8 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ukkoki on kääntyny pojan puolelle vaikka ensin oli ehottomasti tukan leikkuun kannalla, ei kylläkään sano sitä pojalle. Mulle sano, että annetaan pojan nyt pitää tukkansa ja yritetään vähä myöhemmin uudestaan. APUAAA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi