Kumpi kovempaa valuuttaa suhdemarkkinoilla - sinä vai miehesi?
(Kumpi on paremman näköinen - sinä vai ex? -keskustelun innoittamana)
Meillä mies on varmasti suurimman osan mielestä se vetävämpi: pitkä, tumma, fiksu, timmissä kunnossa, sosiaalisempi, varakkaampi jne.
Itse olen lyhyt ja persjalkainen laiskanpullea tavis, kasvotkaan eivät mitenkään mieleenpainuvat. Olen myös sosiaalisesti aika kömpelö ja kaiken muun lisäksi vielä puhevikainenkin.
Joskus tosiaan mietin miksi mies on kanssani.
Kommentit (6)
mies taas sosiaalisten taitojensa suhteen :).
Yhdenyön suhteeksi en ole kovin vahvoilla (en ole halvan enkä älyttömän seksikkään näköinen), mutta vakavasti otettuna olen todella vahvoilla. Ehkä tavallista kauniimpi tumma, pitkät hiukset, tyytyväinen elämään.
luulen siis, että henkisellä puolella ollaan yhtä " kiinnostavia" . Minä sen sijaan olen paremman näköinen... ainakin nykyään kun olen laihduttanut. Mies sen sijaan on edelleen melko ponteva poika!
kohtelee naista kuin kukkaa kämmenellä, uskollinen, sivistynyt, vähän käytetty ja luulenpa että se ulkonäköhän se on se joka loppupeleissä sen kysynnän ratkaisee. Hän on ulkomaalainen, mutta hänen tapauksessaan se ei ole este.
Minä taasen olen valistunut, älykäs, keskustelutaitoinen, sivistynyt, lapseton ( olemme molemmat siis) hyvinhoidettu ja ennen avioitumistani minulla olisi ollut hyvin runsaasti kysyntää, luulen että näin olisi edelleenkin...
Minuun ihastutaan, mutta mieheni on se johon on helppo rakastua. Minä olen sisäisesti ruma.
Mut sitten kun mut tuntee paremmin, niin mä uskon olevani kovempi valuutta. Ex on tosi tylsä ainakin mun mielestä.
Ex seurustelee (alaisensa kanssa), minä en ole seurustellut ollenkaan meidän eron jälkeen.