Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ainoastaan mun mies voi olla näin sa..tin tyhmä!

Vierailija
17.01.2008 |

Pyysin tuomaan työreissultaan nuoremmalle neidille Ikeasta Hensvik sängyn. No mies teki työtä käskettyäni. Soitti oikein siellä ollessaan, että mikä se oli ja katsoi tietokoneella kaupassa mistä hyllystä löytyy.

Nyt on sänky kärryissä mulle vakuutettiin. Siltä samalta seisomalta ryhdyin purkamaan pinnasänkyä (joka on nyt tuolla palasina)

No lopulta saapui kotiin ja kantoi laatikoita sisään. No kysyin häneltä miksi näiden pakettien kyljessä lukee MALM eikä Hensvik. Vastaus: ne oli siellä hyllyssä. Johon minä sitten, että etkö edes katsonut mitä paketteja mukaasi otit. Mulle tiuskattiin, että tietokoneelle oli merkitty se hylly ei oo hänen vikansa. Voi luoja, mikä pönttö! Ei tosiaan ole tuulesta temmattu insinöörivitsit.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sa...tin?

Vierailija
2/6 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkija, tuo käytännön hommien ihme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista nyt voi sattua kenelle vaan. Varsinkin jos on kiire tai ajatukset ovat jossain muualla niin inhillisiä erehdyksiä sattuu.

Vierailija
4/6 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma puolisoni olisi taatusti tehnyt samoin. Putkiaivoisena ja putkinäköisenä vain robottina kävellyt hyllylle ja ottanut paketin kyytiin. " Kyllä siinä oikeaa tavaraa on" .

Ei, harva mies tajuaa tarkistaa että paketti on oikea. Ei kai kaupassa pidetä väärillä paikoilla.

Vierailija
5/6 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten kävi, onko se a) sänky ollenkaan vai joku muu mööpeli ja b) onko se käyttis vai panitko miehen vaihtoreissulle?

Vierailija
6/6 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sänky sentään oli kyseessä. Tosin aikuisten mallia 90 x 200. Säleikön ja patjan oli ottanut lasten sänkyyn 70x160.

Herra kokoaa parhaillaan pinnasänkyä ja mä puhisen kiukuissani : )

Niin ja ei tosiaankaan oo kyse mistään äidin luota temmattusta poikaparasta vaan 42 vuotiaasta, joka ilmeisesti on tän 12 vuoden aikana palautunut uusavuttomaksi.

ap (joka varmaan huomenna jo pystyy nauramaan tapahtuneelle)