Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOndomi ehkäisynä, miten siirtää kuukautisia, missä vaiheessa ?

Vierailija
17.01.2008 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto kun tääkin oli niin helppoa e-pillereitten kans... olkoonkin et muutuin hirveeks hormonihirviöks, silti kaipaa välillä sitä helppoa eloa pillereitten kans...

Vierailija
2/11 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt muista minkä nimisiiä ne oli mutta siihen tarkoitukseen ilmeisesti, voi tietysti olla jotain muutaki indikaatiota...soita vaan rohkeesti ja kysy kuukautisten siirto pillereitä..heleppoa ku heinänteko!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis juuri e-pillereillä siirretään menkat. Muita valmisteita ei ole. En tosin ymmärrä, miksi kukaan viitsii e-pillereiden kanssa ottaa jonkun psykologisen tyhjennysvuodon, terveydellisesti sillä ei ole merkitystä, paitsi tietty herkkä nainen voi seota, jos ei vuoda välillä verta:D

Vierailija
4/11 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriltä saa reseptin ja suosittelen myös siirtämään ne menkat jo edelliskierron aikana, niin ei tarvitse matkalla murehtia.

Vierailija
5/11 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko silti niitä matkan aikaisia menkkoja siirtää myös? Tekeekö ne ärtyisäksi? Sisältääkö estrogeenia?

Vierailija
6/11 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirtää juuri niitä menkkoja ku haluat, otat vaan ajoissa yhteyttä sinne perhesuunnitteluneuvolaan. Kätevintä on siirtää jo aiemmat menkat, se kierto pysyy saman pituisena eli siis näin tulet siirtäneeksi ne matkan ajan menkatki tulevaisuuteen...Ei mulla ainakaan ollu yhtään mitään oireita, mut jotku on sanonu et on vähä menkkamainen olo vaikka ei menkat alakaan.

Vierailija
7/11 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä sinne perhesuunnitteluneuvolaan voi soittaa vielä? Olen muutaman vuoden asunut uudella paikkakunnalla, ja en ole käyttänyt sellaista täällä.

Vierailija
8/11 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten primolut nimeltään tuo siirtolääke. Itse olen siirtänyt ja suosittelen siirtämään jo edelliset, tulee mulle ainakin niin kiukkuolo niiden aikana etten matkalla halua syödä. Empä ole kuullut että muualtakin saisi kun lääkärin kautta.

Vierailija
9/11 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko joku kertoa (=vääntää rautalangasta) et miten niitä käytetään :D

Vierailija
10/11 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekasta linkistä löytyy pakkausseloste.

Vierailija
11/11 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt muista enää valmisteen nimeä, soita työterveyteen tai perhesuunnitteluneuvolaan ja pyydä sieltä, mä soitin työterveyteen viime kesänä kesäkuun alussa (oli elokuussa loma-matka) ja sain hakee tabletit omasta lähiapteekistani jo parin päivän päästä. Kannattaa siirtää esim edeltäviä menkkoja niin että sit se kierto on siirtynyt ja lomalla(tai miksi tarvitkaan siirtoa) sulla ei oo " siirto päällä" ...ne pillerit aloitetaan muistaakseni muutama päivä ennenku kuukautisten pitäs alkaa, ja niitä voi näillä pillereillä siirtää 5-10pv (muistaakseni!!)....ohjeethan on paketissa ja saat varmasti sieltä perhesuunnitteluneuvolasta paremmin vielä tietoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän