Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ja minkä merkkisiä tuotteita ostatte kampaamoista? Onko hintansa väärti?

Vierailija
17.01.2008 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hiukset joka toinen päivä, hiukseni ulottuvat harteille. Muotoiluun Tigin Superstar tai *en nyt muista nimeä* vihreä tuuheuttava neste-spray.

Vaikka ovat aika hintavia markettituotteisiin verrattuna niin riittoisuudessa maksavat itsensä moninkertaisesti takaisin !

Vierailija
2/12 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaessa hinta kirpaisee mutta on riemua jokainen pesukerta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon tykästynyt Wella lifetexin tuotteisiin. En ole pitkään aikaan ostanut shampoita ja hoitoaineita pertureista kun käyn joka päivä suihkussa... tulee aika kalliiksi muuten. Hoitovaahtoa käytän päivittäin. Onko täällä ketään jolla on luonnonkiharat värjätyt hiukset? Jos peset harvemmin kuin kerran päivässä hiukset niin mitä shamppoota + hoitoainetta käytät?

Vierailija
4/12 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän bonacuren shampoota ja hoitsikkaa värjätyille pitkille hiuksille, loisto tuote. muotoiluun osiksen tuotteita, ovat hintansa väärti :)

Vierailija
5/12 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös, Moisture Maniacia.

Vierailija
6/12 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thickening tms. On kyllä hyvää, mutta tuntuu että hiukset rasvoittuvat nopeammin. Hieman hajuttomampaa saisi olla. Eikös nuo Tigit sisällä silikonia?

Vierailija
7/12 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä huijataan kaikkia. Eikä siellä kaikki ole halpaa, niinkuin annetaan ymmärtää. Se niiden oma maahantuoma www on halpaa ja huonoa. Ja sitten oma vastaus kysymykseen : Mä tykkään käyttää Tigin ja Sp:n tuotteita.

Vierailija
8/12 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei liikaa tinkiä laadusta. Valinnanvaraakin on mukavasti. Ja hyvät kaupanpääliset!

Vierailija
9/12 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseistä firmaa kyllä ehkä kannattaisi boikotoida mm. työntekijöiden huonon kohtelun vuoksi, mutta kyllä minä sieltä ainakin ihan samoja tuotteita olen saanut kuin muualtakin (edullisemmalla hinnalla).

Vierailija
10/12 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaan tuotteita - kampaamossa en enää käy. Tilaan, koska juuri WWW:t sopivat mulle kaikin puolin ja rahakin ratkaisee. Korjaava hiusnaamio tehosi jopa odotettuakin paremmin! Ja kaikki muutkin kokeilemani WWW:t ovat hyviä, mieskin käyttää ja tykkää.

Vierailija
11/12 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tigiä Suomesta...!!!

Jostain kumman syystä täällä KALLIS kampaamosarja, esim. Lontoosta saa samoja shampoista/hoitoaineita mitä täällä myydään " marketeista" ja ne ovat lähes puolet edullisempia...

Vierailija
12/12 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt esim uutta superstar-sarjan shampoota ja hoitoainetta (suihke joka jätetään hiuksiin), jotka on tuuheuttavia. Ihana mansikan tuoksu! Ja ovat tosi hyviä, mulla puolipitkät hiukset jotka pysyy kuohkeina ja kauniina kolmekin päivää pesusta ilman mitään muotovaahtoja tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme