Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuto.nettiin pojan vaatteet myyntiin.....

17.01.2008 |

...mulla paljon 68-74cm pojan vaatetta....laittaisinko pakettina vai erikseen? Kummin menee paremmin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein veikkaisin, että " helmet" eli esim. ulkovaatteet ja kengät erikseen ja muut pakettina. En kyllä tiedä, pitäisi itsekin tutustua tuohon huutonetiin lastenvaatteiden myyntipaikkana. Kertokaa konkarit kokemuksianne.

Vierailija
2/7 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen minä. ainakin itse ostan huutonetistä mieluummin pakettina vaatteita kuin yksittäin. siinä säästää ainakin postikuluissa ja jotenkin pääsee vähemmällä katselemalla paketteja kuin yksittäisiä vaatteita. tosin paketit, joissa on kenkiä, hylkään heti. en halua käytettyjä kenkiä.. ehkä just kengät kannattais laittaa erikseen..? tätä mieltä minä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kivoja, mutta minä hylkään semmoiset missä on paljon kokovaihtelua. Mikä järki myydä 56-92 senttisiä samassa? Tai edes 68-80?

Nytkin etsin 80-86 vaatteita, mieluiten sellaisia joissa 80 cm erikseen ja 86 erikseen. Sillä haluan tietyn vuodenjan vaatteita, ja harvassa paketissa koot menevät sitten oikein :( Hylkään myös armotta jos uudenveroisten tai hyväkuntoisten joukkoon on tungettu tahraisia tai rikkinäisiä vaatteita. Tai kuitenkin väärän kokoisia päähineitä/kenkiä :)

Vierailija
4/7 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse ostan yksittäin, koska harvoin vaatepaketti on sellainen että kaikki minua miellyttää. Eli itse ostan vaatteet huuto.netistä yksittäin tai sellaisena että on housut ja paita tms. vaateyhdistelmä. Näin ainakin isompie kokojen vaatteet. Vauvanvaatteet menevät varmasti kaupaksi pakettina paremmin.

Vierailija
5/7 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin pieniä paketteja jotka saa kohtuu hintaan. Mutta suosittelen tekemään paketit niin että yhdessä paketissa vain yhden koon vaatteita ja itse usein jätän katsomatta paketit joiden lähtöhinta on yli 20¿, eli paketit joissa on kauheasti vaatteita. Mielummin sellaisia maks.10vaatteen paketteja ostan. Silloin paketin voi ostaa vaikka joukossa olisikin muutama vaate jotka eivät omaan silmään miellytä. Mutta jos paketissa on 20-50osaa niin silloin joukkoon mahtuu helposti useampia vaatteita jotka eivät miellytä.

Ja jos paketti ei tunnut menevän kaupaksi suosittelen tekemaan kuten jotkut, eli laittaa jo paketin myynti-ilmoitukseen että jos paketti ei mene kaupaksi (esi.mhintavaraus ei ylity) niin sitten jaat paketin yksittäin myyntiin tai seteiksi.

Vierailija
6/7 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menevät kaupaksi varmasti sekä yksittän tai pakettina. Itse olen tähän asti ostanut yksittäin, kun olen " etsinyt aarteita" . Nyt olisi tarve ostaa pojalle enemmänkin 74 vaatetta niin ostaisin mieluusti paketin. Mutta eipäs olekaan sellaisia paketteja tarjolla. Useimmiten useita kokoja samassa paketissa, keskenään aivan erityylisiä vaatteita, kamalia riepuja hirveillä hinnoilla, äitiyspakkausvaatteita mukana (niitä meillä löytyy jo omasta takaakin). Näistä syistä minulla jää paketit huutamatta. Niin ja se paketin koko...jos menee jo pakettihinta postituksiin, niin mielestäni siinä voisi olla sitten jo enemmän kuin muutama vaate...mutta siis yllä mainituilla kriteereillä :o)

Vierailija
7/7 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että taidan laittaa vaatteet pieninä paketteina myyntiin ja yhtä kokoa vaan per paketti. Kiitos vastauksistanne!