Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Duopussi Emmaljungan scootereihin?

16.11.2008 |

Olemme keväällä ostamassa scootereita nyt ½-vuotiaalle vauvallemme. Kannattaako ostaa niihin duopussi vai vaan pelkkä jalkapeite. Rattaat tulevat käyttöön vasta loppukeväästä ja silloinhan ei lämpöpusseja enää kauheasti tarvitse. Ensi talvena vauva osaa jo kävellä. Onko pussi enää silloin tarpeellinen? Eikö se mene jatkuvasti likaiseksikin, kun pienen kävelijän laittaa pussiin likaisin kengin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäsin yhdellä lapsestamme scootereista jalkapeitteellä, duopussi on mun mielestä sellanen vähän kun kantokassi ilman kantokahvoja ja kovaa pohjaa, en laittaisi sinne lasta kengät jalassa.

Mutta siskollani on scootereihin molemmat ja vain duopussia on käytetty. Ja he on käyttäneet noita ½ vuotiaasta nyt reilu 2 vuotiaaksi asti. Nytkin reilu 2 vuotiaalla kengät duopussissa, ei se kai kauheen likanen oo kun ei laita kuraisissa kengissä sinne.. ja voihan kengät kai ottaa pois..

Mutta itse en oikein tykkäis pussista, siksi sitä en ostaisikaan. Meillä on nyt vauvalla yhdistelmissä samantyylinen merinovillapussi, mutta vauvalla se onkin hyvä, ei tota enää varmasti käytetä kun lapselle tulee kengät käyttöön. Ikää nyt ½ v

Eli hankinta kannattaa tehdä sen mukaan miten kuvittelee oman tarpeen. Jos hankii jalkapeitteen niin käyhän sen sisällä sit äitiyspakkauksen makuupussi. Ja jos on tarve reijille mistä saa rattaiden valjaat, niin isoilla napinlävillä saa hyvät aukot valjaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla