Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä luulen, että mun mieheni pettää mua. Miten saan asian selville?

Vierailija
16.01.2008 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

14! Mun mieheni ei pidä mua kotiorjana eikä muutenkaan kohtele huonosti. Aivan päinvastoin. Mutta. Tosiasia on, että olen jo aikaisemmin epäillyt miestä. En vain ole halunnut viedä ajatusta pidemmälle, vaan olen torjunut sen alkuunsa. Tätä palstaa lukiessani nousi mieleeni pelko, että JOS mieheni pettää minua, voi tuloksena olla tauti tai ehkä pahempaa, hän tekee jonkun naisen raskaaksi. Silloin en kärsisi vain minä. En voi puhua asiasta missään ja tiedän, että vanhempani eivät ikinä hyväksyisi eroamme. -ap

Vierailija
2/24 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on ainoa epäilyksesi syy, niin tuskinpa se sua pettää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/24 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi noin yksinkertaista asiaa ei vain voi kysäistä. Sitten jos vastaus on jotenkin omituinen niin sitten vasta huolestuisin.

Vierailija
5/24 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eiköhän se puhelin olisi juuri kotona kiinni ja piilossa että ei muut naiset soittelisi yms. Ehkä pitää puhelinta kiinni matkoilla koska haluaa rauhassa nukkua ilman puhelimen kyyläilyä ja viesteihin vastaamista . Jos miehesi pitää perheestä hyvää huolta + suhteestasi sinuun niin ole onnellinen ja unohda turha huolettaminen jos et kuitenkaan asialle mitään tee vaikka pettäisikin. Syytä sitten vasta miestäsi kun sinulla on konkreettisia todisteita yms, nyt tekisit vaan toiselle pahan mielen ja itsestäsi kyyläävän vaimon jos alat kyseleen puhelin hommia ilman sen suurempia todisteita.

Vierailija
6/24 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

linjan, etten mieti matkojaan ollenkaan. En soita ikinä hänelle, kun on matkoilla, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ja silloin vastaa vaikka olisi asiakkaiden kanssa syömässä.....minä olen ollut joskus mustasukkaisuuden vallassa ja miettinyt ties mitä, mutta sitten päätin, että jos haluan olla onnellinen unohdan muun kun meidän suhteemme. Sitten jos meillä ilmenee ongelmia, keskityn ongelmiin. Miksi miettiä turhaan mahdollista pettämistä. Jos ihminen haluaa pettää, hän tekee sen koska tahansa, vaikka keskellä päivää, kun lähtee muka kauppaan...

Vierailija
7/24 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/24 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa kuulostaa joltain tv-sarjalta, mutta näin ainakin vältät tenttaamasta miestäsi asiasta ja (ehkä) saat kumminkin siihen selvyyden.

Vierailija
9/24 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/24 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
11/24 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tietysti olla, ettei miehesi petäkään. Harva meistä kai ihan 100% varmoja voi olla.

Vierailija
12/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraita hiuksia, tuoksuja, soita töihin, kun on muka ylitöissä ( siis työpaikan numeroon, ei kännyyn ) jne

Vierailija
13/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
14/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi käytös muuttunut, onko hän nykyään enemmän poissa kuin ennen tai onko hän esimerkiksi etäisempi sinua kohtaan? Helpottaisi siis tätä " salapoliisin työtä" , kun kertoisin vähän tarkemmin miksi epäilet moista.

Vierailija
15/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilykseni on herännyt varmaan siitä, kun hänellä on työmatkoilla usein puhelin kiinni iltaisin, jos yritän soittaa pian uudelleen sen jälkeen, kun hän on soittanut minulle. Kaksi kertaa puhelin on suljettu vastaamatta. -ap

Vierailija
16/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi työpaikalla ketään sellaista jonka kanssa tämä pettäminen voisi tapahtua vai käykö miehesi aina samalla paikkakunnalla työmatkoilla? Nimittäin jos tätä on tapahtunut useampaan kertaan niin ilmeisesti kyseessä olisi yksi ja sama ihminen vai luuletko että miehelläsi olisi joka kerta joku eri nainen?

Vierailija
17/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
18/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisitkö miehesi? Mulla on vähän sama tilanne, paitsi mies ei käy työmatkoilla, viipyilee vaan töiden jälkeen ' ' kaupungilla' ' ja on baari-iltoina koko yön poissa. Itse en kysy mitään, en halua tietää oikeastaan... En kuitenkaan jättäisi miestä, joten haluan välttyä turhalta tuskalta.

Vierailija
19/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
20/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai voisiko mies jättää yhden matkalle lähtevän työkaverin vain mainitsematta?

Jos sitä vaaraa ei ole ja mies matkustaa aina eri paikkoihin niin hän harrastaa ahkerasti joko yhden illan suhteita tai maksullisia naisia.

Ja siinä tapauksessa taudit ym kannattaa ottaa huomioon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi