G: Mitä einestä/valmisruokaa et ole koskaan ostanut?
Itse en ole koskaan ostanut jauhomuusia, eli perunamuusijauhetta. Syy: naapurissa li aina sitä ja se oli niin pahaa että jäi kauhea kammo, minä kun olin heillä hoidossa lapsena.
Kommentit (17)
- saarioisten laatikoita
- veri- ja pinaattilettuja
- makkaroita / nakkeja (lasketaanko nämä?)
- harvoin lihapiirakoita
- harvoin nuggeteja tai lihapullia
- erittäin harvoin valmispizzaa (käytännössä ehkä kerran kahdessa vuodessa)
kastikkeita tms ei ole tullut ostettua, eikä valmiita mikroaterioitakaan.
Meillä mies ja poika syövät mielellään maksalaatikkoa, vai Saarioisten perinteinen kelpaa. Poika syö myös pinaattilättyjä.
Satunnaisesti ostan myös grahampiirakoita, perunasosejauhetta (käytän sitä leivontaan, en muusiin), bearnaisekastikejauhetta ja silloin tällöin mies haluaa muistella opiskeluaikoja ostamalla pari roiskeläppää.
En ole ostanut esim. Kevyt-tuotteita, pakastemikroaterioita, suurinta osaa mistään muustakaan mikroruokavalikoimasta, maksalaatikkoa, verilettuja, lettuja jne. En edes tiedä, mitä kaikkea myydään kun eineksiä on niin mielettömästi.
Yleisemmistä verilettuja ja hampurilaisia. Enkä muuten sitä perunamuusijauhettakaan.
Jotain ateriakastikkeita ja pakasteita joskus, siinäpä se onkin, mitä olen ostanut.
Perunamuusijauhetta en ollut ostanut ikinä tätä päivää ennen. :) Tänään ostin, paistoin jauhelihaa ja tein muusia, sotkin ne keskenään ja työnsin uuniin. Siitä tuli hyvää!
ymmärsin kyllä, mutta kun en osta koskaan eineksiä. ne ovat kamalaa scheissea, jota meillä ei kukaan syö.
kasvislasagnea, soijapyöryköitä ja kasvismikropizzoja, ennen kuin Saarioinen muutti sen täytteet kokonaan. Ai niin, ja karjalanpiirakoita tietenkin. Nykyään en kyllä halua syödä enää einestä, kun ei niistä niin tiedä... Parempi tehdä itse.
Mä en ole ostanut ikinä mitään kastikkeita ja sellaisia. Lihapullat, pinaattiletut ja muut sen tyyppiset einekset myös ostamatta. Mulla on keliakia ja noi valmiskamat ovat kaikkein hankalimpia.
Sen sijaan Campbellin tomaattikeittoa olen ostanut usein ja remontoidessa ostettiin mikroaterioita kyllästymiseen asti.
mutta todella moni niistä on sellaisia, mitä en osta toista kertaa.
Ainoat valmisruoat, mitä meille ostetaan on Ristoranten tonnikalapizza, maksalaatikko, verilätyt/makkarat, kokkikartanon spagetti bolognese.
Mutta mä olen sellainen, että kokeilen aina jotain uutta, jos tulee joku uusi valmisruoka niin pitää testata olisiko edes se syötävää, aika harva on...
Onko joku maistanut niitä Via- ruokia?
kaupassa maistatuksessa. Kirjoitin siitä tännekin...:D Ei todellakaan ollut kummoista, tais olla joku vuohenjuustopasta. Samanlaista töhkää kun kaikki valmissafkat. Tosin meillä ei syödä just mitään eineksiä, joten ehkä mulla on rima korkealla.
joo, samaa silloin pohdin että kyllä tätä varmaan tosi kauheessa nälässä epätoivosena vois yhden satsin vetää (siihen asti että vatsa vähän täyttyy, ei enempää), mutta en ainakaan ostaisi koskaan kotiin tolla hinnalla. Siis korkeampi hinta ei tuntunut mielestäni maussa ollenkaan suhteessa muihin.
itse ruuat ihan alusta asti;)
no joo en itekkään todellakaan edes joka viikko osta mutta ollaan meillä maistettu melkeimpä mitä vaan saarioisten ruokaa.
Pinaattiletut on varmaan yleisempiä mitä olen ostellut.
- grillipihvejä
- pinaattilettuja
- jokunen pizza
enpä muuta