Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

analysoikaa mun uni!

Vierailija
16.01.2008 |

(tosin tää on niin päivänselvä juttu, ettei hirveästi tarvi edes analysoida.. saa kuitenkin kommentoida)

eli unessa meillä oli juhlat, joihin olin kutsunut myös tuoreehkon äiti-tuttavani (olemme nähneet satunnaisesti jo pidemmän aikaa, mutta viime aikoina vasta tutustuneet paremmin) miehineen. juljien alkaessa meillä oli ihan yllättäen talo niin täynnä porukkaa etten pystynyt kontrolloimaan mitään mitenkään, katsoin vaan huolissani tapahtumien etenemistä.

tajusin ettei me olla siivottu ollenkaan, ei mitenkään valmistauduttu kestitsemään vieraita. ison ihmislauman yli näin kuinka äitini saapui mukaan juhliin mukanaan iso viinilaatikko (siis hanapakkaus). olin ihan paniikissa, mietin että millä ihmeellä yhytän äitini sieltä ihmismerestä ja selitän sille että meillä on tarjottavaa, että nää ei oo mitkään ryyppyjuhlat.

olin kylpyhuoneessa, nojasin seinään ja mua huippasi. sen tuoreen ystäväni mies tuli sinne ja kysyin huolehtivasti, mutta lievää paheksuuntaa / kummeksuntaa huokuvalla äänellä että olenko juonut liikaa. yritin selittää etten ole juonut alkoholia, enkä tiedä miksi huippaa niin kovasti.

myöhemmin löysin ystäväni myös kylppäristä oksentamasta, hän oli erittäin humalassa ja miehensä kannatteli ja hoivasi häntä. tajusin että mun juhlat ei oo menny ihan putkeen ja luultavasti kaverini ei enää halua tavata mua. yritin tarjota apua, mutta pariskunta torjui mut kokonaan. kaveri sanoi olevansa ihan kunnossa, tosin olisi valmistautunut paremmin jos olisi ymmärtänyt meidän juhlien oikean luonteen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia haiset kakalle!

Vierailija
2/2 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä osaa sen enempää unia analysoida. MOnestihan sanotaan että unissa on symboliikkaa ja että kaikki unen hahmot itse asiassa edustavat oman persoonasi eri puolia, mutta en sit tiedä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme