Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia ettei tunne naapureitaan pientaloalueella??

Vierailija
16.01.2008 |

Pk-seudulla asutaan. Ollaan nyt asuttu 2v tässä. Ja lapsiaki on. Mutta lapset eivät ole löytäneet kavereita eikä me olla tutustuttu keneenkään!

Onko meillä vain huono tuuri?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten voit tietää, kuka olisi kanssasi samalla aaltopituudella, jos et anna heille mahdollisuutta??

Tai vaikuttaa siltä, että sinun " ystäväsi" ovat yhtä epäsosiaalisia kuin sinä itsekin!

Vierailija
22/32 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mennä leimaamaan epäsosiaalisiksi sen takia ettei halua naapureihin tutustua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monien kanssa on kivat häläpätihäläpäti välit, eli ei tarvitse seisoa hiekkalaatikolla tuppisuuna yksin

Mun mielestä on ihanaa, että voin olla tekemisissä niidenkin ihmisten kanssa, jotka eivät suoraan ole samalla aaltopidtuudella kanssani vaan voin oppia ja laajentaa näkökulmaani sitoutumatta sen suurempiin kuvioihin kuitenkaan.

Ehkä on niin, että toiset haluaa seuraa ja toiset ei, ok-taloissa varmaan asuu voittopuolisesti niitä, jotka eivät halua

Vierailija
24/32 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nähdään päivittäin ja voitais antaa sitä paljon puhuttua " naapuriapua" ??

Vierailija
25/32 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta miten voit tietää, kuka olisi kanssasi samalla aaltopituudella, jos et anna heille mahdollisuutta??

Tai vaikuttaa siltä, että sinun " ystäväsi" ovat yhtä epäsosiaalisia kuin sinä itsekin!

Eihän sen päättelemiseen piirakoita tarvitse leipoa. Kyllä minulle on tähän mennessä se aika nopeasti jutustelemalla selvinnyt. Miten kauan sinun tarvitsee tuota yleensä miettiä?

Ystäväni eivät ole epäsosiaalisia, emmehän me muuten olisi koskaan tavanneetkaan :p

Vierailija
26/32 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaaliset taidot tarkoittavat sitä, että ei osaa vaikka haluaisikin

Vierailija
27/32 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille muuten kävi niin, että kun muutettiin tähän, niin ovikello soi, ja yksi naapuri toi meille itsetehdyn omenapiirakan ja toivotti tervetulleeksi :)). Luulin että näin tehdään vaan jenkeissä! Ei ollut edes ihan lähinaapuri!

Vierailija
28/32 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten mua ei kiinnosta ollenkaan. Mulla on ystäviä ja mulla on kavereita, on perhetuttuja ja työyhteisö, sekä harrastusten kautta saadut kaverit, ne riittää mulle ihan hyvin. Naapureiden kanssa ei kiinnosta tehdä lähempää tuttavuutta.

Kerrostaloissa kun asuin, naapurit oli ihan samanlaisia kuin nyt, eli omissa oloissaan. No, muutamaan tutustuin pihalla, lasten kautta, mutta siihen se sitten jäi. Mulla on ihan tarpeeksi tekemistä pitää yhteyttä jo nykyisiin ystäviini, enempää en heitä kaipaa.

Vierailija
29/32 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi koululaisilla on " vanhoja" kavereita ja itselläkin. Mutta tosi outoa, että nää naapurit ei halua tutustua!

Vierailija
30/32 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

onneksi koululaisilla on " vanhoja" kavereita ja itselläkin. Mutta tosi outoa, että nää naapurit ei halua tutustua!

Vierailija
31/32 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ap

Vierailija
32/32 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai teillä moi tuttuja on? Onko ketään kivaa jolla lapsia, pyydä vain kahville.