Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä, olen lihava, mutta ei tarvitse MULKATA minua kaupassa!

Vierailija
16.01.2008 |

Senkin haaskat, varmasti se oli joku teistä. Kiitos vain päiväni pilaamisesta. :(

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä on sipsejä ja kaikkea moskaa, niin onko se nyt niin iso yllätys, ja jos siellä on terveellistä ruokaa, niin mitä sitten? Onko ihmisten tavoitteena vain saada läskit nolostumaan ja häpeämään itseensä? Mitä tarkoitusta tämä palvelee? Mulkoilija tuntee oman olonsa paremmaksi, kun voi loukata toista? Jippii vaan teillekin...

Vierailija
2/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin heikosta itsetunnosta? Jos jonkun katse nyt sattuu tarttumaan minuun vähän pidemmäksi aikaa, nin en heti ajattele, että katsoo minun " ei niin kaunista nenääni" tai " liian pitkään kampaajaa kartellutta tukkaani" . Lihavat ovat niin yleinen ilmiö Suomessa, etten jaksa uskoa, että joku nyt jaksaa niin heitä tuijottaa. Johan sitä saisi olla pällistelemässä joka toista ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla julkinen pilkanteon kohde, vaikka olenkin lihava.

Vierailija
4/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

selityksiä. Lähinnä katsoin pitkään sen takia, etten tiennyt niin isoissa pakkauksissa myytävän. Mutta jotenkin se oli niin sopivaa juuri ison ihmisen ollessa kyseessä... Olin kyllä erittäin hienotunteinen katselussani, enkä usko hänen edes huomannen minua.

Vierailija
5/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse aina juosta kaupassa.

vasta sotin 500g jauhelihapaketin ja siitä teen kolme kertaa ruokaa.

Vierailija
6/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkeästi huvittuneen näköisenä. Itsetunnossani ja käytöstavoissani ei ole kyllä yhtään mitään vikaa, koulutustakin löytyy ja esimiestason työpaikka.

Enhän tietenkään tällaisesta esim. miehelleni tilitä, mutta täällä missä teitä haaskalintuja tuntuu olevan kasautuneena, pitää jonkun puolustaa IHMISYYTTÄ.

Vierailija
7/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe tarvetta sellaiseen miehelle tilittämiseen, tahdon vain nyt muistuttaa teitä haaskat, siitä miten käytöksenne on pöyristyttävän ala-arvoista.

Vierailija
8/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(vaikkakin epäkohteliasta, myönnän) vaan ihan silkkaa ihmettelyä siitä, että joku voi todella olla niin iso. Siis että on katsottava pidempään, että varmistuu siitä ettei silmät valehtele. Samalla tavalla pienenä tuijotin mustaihoisia, kun heitä näki niin harvoin, nyt heihin on jo silmä tottunut.

Vierailija
9/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo tottunut. terv. kaunis, hyväkroppainen nainen.

Vierailija
10/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mitään terveellistä ole, kun olet joka kerta siinä irtokarkkihyllyn edessä kun satumme kauppaan samaan aikaan!

Vierailija
11/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut mulkkaamisen tarkoittavan jonkinlaista valikointia tai lajittelua. Arvatkaa vaan luinko otsikon pariin kertaan, kun mietin mitähän tää nyt meinaa. Oonko mä ainoa, joka on törmännyt sanaan mulkkaaminen tossa merkityksessä?

Mulkoilu on mulle taas tuijottamista, varmaan se mitä ap otsikossa tarkoitti.

Vierailija
12/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:lle: erittäin ikävä että olet kohdannut tuollaisen omahyväisen´, käytöstavattoman ja henkisesti pienen ihmisen. Sääliksi käy häntä.

Vierailija
13/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jo odotan omaa vuoroa sun takana, niin en voi olla näkemättä mitä tiskille laitat. Toisaalta joskus kyllä iskee niin paha myötähäpeä, niiden ostosten takia, että on ihan pakko kääntää pää pois ja tuijottaa vaikka tupakka-automaattia.

Vierailija
14/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kauheampaa on kun näkee kaupassa lihavan ihmisen lihavien lapsiensa kanssa ja tiskiin mätätään colaa, namia, sipsiä, hampurilaisia, pitsoja + muita herkkuja. Silloin tekisi mieli sanoa että ajattele nyt vähän noita lapsiaskin...

Vierailija
15/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulkaan kyllä suhteellisen pahasti lihavia ihmisiä esim hampurilaisella. Jos istuvat koko lihava perhe syömässä hampparia ja pirtelöitä, niin tahallani mulkkaan. Minusta on todella ajattelematonta viedä jo valmiiksi liian lihavat lapset syömään roskaa ja lihomaan lisää!!!

Arvatkaas ketkä maksavat ne teidän lääkkeenne ja lääkärinne mitä liikalihavuudesta koituu. No ME veronmaksajat tietysti. Että saa teitä vähän mulkatakkin!

Vierailija
16/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoessani ajattelen aina, että onneksi en ole tuollainen. Ja itse sinä sairas olet, ainakin kohta jos et vielä.

Vierailija
17/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ymmärtää nolostua.

Vierailija
18/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän ihanilla helteillä joissa itse nautin lasten kanssa ulkona ja uimarannalla niin tämä vouhottaa että tulis jo syksy ja sais käyttää neulepaitoja.

Eli selvästi kärsii itsekin mutta ei vaan viitsi tehä asialle.

Vierailija
19/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ylipäätään missään!

Vierailija
20/24 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä todella isoa naista kaupassa. Hänellä oli sellainen jättipaketti jauhelihaa kärryissä. Oletettavasti pakaste, en ole ikinä nähnyt niin suurta jauhelihapakettia ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä