vitsi alkaa jännittää..
tänään on jo nippaillut masusta mulla kans jonkun verran.. et sitte tiiä et johtusko vaan tosta vatsataudista et jotkut ihme vatsalihakset olisi tulleet kipeiksi ja niitä vaan välillä sattuu.. tai sitte vaa jännittää iiik.. ja postissa tuli tänään vauvalehden tarjouskirje!! oisko se joku enne... no eeeii.. toisaalta oon kyllä jo valmistautunu ennemminki siihen että ne menkat alkaa ihan normaalisti lauantaina niinku tähänki asti ajallansa.. parempi ajatella ehkä ennemmi niin.. vaikka mieskin kyllä jo sano että jospa ootatkin kaksosia ja toi vatsatauti johtuu vaan siitä, että pahoinvointikin on pahempaa! :D ei, kyllä sitä nyt on liikkeellä muutenkin hemmetti, uskottava se on.
noh.. kiva ku voi johokkii purkaa vähä näit ajatuksia ni ees vähä helpottaa.. lauantaina sitte testaillaan jos ei menkkoja kuulu..
PLussaOnnea kaikille!! bdbdbbbbddddbdbdbdbdbd
kp 25/28
Kommentit (4)
että menkat jäisi sitten tulematta:) Kauanko olette yrittäneet vauvaa? Itsekin olen aloittelija täällä ja näissä vauvahommissa myös, jännää aikaa kyllä. Jännittelen tosissaan vasta ensi viikolla, jos menkat vielä silloin poissa. Itselläni vähän hankalampaa tämä arviointi kun kärsin ylipitkistä kierroista, mutta ovistestin mukaan voisi sitten ensi viikolla testailla. Toivotteko esikoistanne? Olen suunnilleen saman ikäinen kuin sinä ja nyt toivottaisiin ensimmäistä:) Paljon onnea loppuviikkoon ja plussia!!XX
juu on kyllä jännää aikaa.. :) esikoista tosiaan yritetään ja olisko nyt yrityskerta viides menossa.. juu taitaa olla.. mutta kirjottelen tuolla syysunelmissa ainakin toistaiseksi, tulehan sinäkin sinne vai taidatkin ehkä siellä lokakuisissa jo ehkä olla, en tiedä... ?
nyt on vähän kiirus, joten palaillaan asiaan! ja kovasti plussatuulia!! :)
Toivottavasti saat kertoa ilouutisia pian täällä! Itse olen jotenkin niin ihme fiiliksillä kun kaikki tämä niin uutta, että tuntuu epätodelliselle ajatella, että meillä olisi jo onnistanut, mutta samaan aikaan elättelen toivoa kaiken aikaa. Itse olen tuolla lokakuisten pinossa ja pitkiksiin kirjoittelin myös, kun vaivana ovat pitkääkin pidemmät kierrot. Onneksi siellä kyllä oli tästä huolimatta vauvatoiveet toteutuneet. Toivotaan parasta ja tosi paljon voimia ja onnea jännäykseen! Tuntuu niin hassulta kirjotella täällä, kun näistä asioista ei tuu juteltua vielä edes ystävien kanssa paljoa, mutta on tosi kivaa kun on ihmisiä " samoissa tilanteissa" ..Kuulemiin ja plussatuulia paljon sinne!
hitsi ei pitäny alottaa omaa pinoa... alottelija kun olen vasta näillä palstoilla.... :D