Onko täälä ketään, jotka on yrittäneet pikkukakkosta yli vuoden?
Vuosi yritystä tulee täyteen elokuussa. Ei yhtäkään plussaa ja alkaa vähä masennus iskee. Esikoinen sai alkunsa helposti kolmannesta kierrosta, mutta toista vain ei kuulu. Esikoinen on 3 vuotta ja tuntuu, että kaikki, joilla on saman ikäisiä, ovat jo toiset lapset saaneet tai ainakin ovat raskaana. En halua kuulostaa katkeralta, mutta aika kurjalta tuntuu. Oletteko muut, jotka ovat vastaavassa tilanteessa menossa lääkäriin yms? Itse ajattelin vielä vähän odottaa... Menkat on olleet tosi säännölliset, mutta nyt viimesen puolen vuoden aikana menneet sekasin nekin. Joo-o, vähän masentavaa tekstiä, mutta ehkä tämä tästä...
Kommentit (4)
meillä kävi esikoisen kans niin että kun ei vuoden yrityksen jälkeen mitään kuulunu ni meidät molemmat tutkittiin,miehen siittiöt ja mun munajohtimet ja kaikki oli kunnossa.lääkäri sanoi että se on niin tarkkaa että asuu oviksen kans samalle päivälle että yritystä lisättiin jokatoiseenpäivään ja johan tärppäsi.poika nyt 4vee ja uutta yritetään parhaillaan. 8=)
Olin juuri elokuussa pari vuotta sitten ihan mieli maassa. Oltiin yritetty vakavasti vuosi pikkukakkosta, oltiin oltu ehkäisyttä jo melkein vuosi ja neljä kuukautta. Aluksi vain varottiin oletettua ovulaatiopäivää. Viimeisen puolen vuoden aikana oli kuukautiskierto menny sekasin ja elokuussa tiputteli kaksi-kolme viikkoa... Esikoinen sai aikanaan alkunsa ensimmäisestä " virallisesta" yrityskierrosta, toisesta ehkäisyttömästä kierrosta.
Tilasin ajan tk:hon. Tutkimukset aloitettiin minusta elokuun lopulla 2004. Syytä tiputtelulle ei löytynyt, otettiin verikokeet ja kävin ultrassa. Seuraavaksi piti mieheltä otattaa spermanäyte, mutta se viivästyi muiden huolien takia. Ja yllätysyllätys, plussasinkin vähän ajan kuluttua, n. puolentoista vuoden ehkäsyttömyyden jälkeen. Pikkukakkonen syntyi heinäkuussa 2005 ja on nyt tomera yksivuotias. Ihana pikkukaveri!!!
Tsemppiä, toivottavasti tärppää mahdollisimman pian!
Onhan täällä meitä useampikin. Meillä kauan yrittäneillä on oma ketjukin täällä ,eli Vilttiketju. Siellä meitä on useita , joilla yritysaika on venähtänyt syystä tai toisesta pidemmäksi...taitaa olla pikkukakkosta yrittäviä (kuten minä) ja myös sellaisia, joilla on kotona jo useampikin lapsi. Yhteistä meille kaikille on se, että yritystystä on useammalla takana jo yli vuosikin, eikä tärppiä vaan ole kuulunut. Tervetuloa joukkoon kuumeilemaan ja jakamaan ajatuksia :)
Tiedän miltä susta tuntuu...meillä on nyt elokuussa yritystä 2vuotta.Eka sai alkuna toisesta yrityksestä ja toista siis yritetty nyt 2vuotta. Esikoinen on 2,5vuotias. Sain jo keväällä hormoonihoitoja, vaikka kaikki mun kohalla lääkärin mukaan hyvin. Miehen siittiöt on tutkittu, odotellaan vielä vastausta. Syyskuussa mennään sairaalaan hoitoihin. Jospa se sit onnistuu:) .Mulla kans kierrot ollu säännöllisiä ja tässäkin kierrossa huomasin tosi selvän oviksen. Eihän sitä tidä koska tärppää..